  • Data: 2009-01-03 19:35:10
    Temat: Re: Torba LOWEPRO na DSLR - tylko jaka ?
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZASK pisze:

    > Nie jest zla. Tylko ma 16.5 cm, a mój DSLR z tulipanem ma ok. 17.5-18
    > cm. A wolalbym trzymac aparat z zalozonym obiektywem + tulipan, zeby
    > miec po wyjeciu od razu gotowy do "strzalu"...

    Nova 2 AW ma około 18-19cm głębokości. Tylko nie wiem jak ze średnicą
    tego tulipana, czy wejdzie gładko... szerokość torby około 10-11cm

    > Jak z sztywnoscia tej torby, ma w miare sztywne scianki ?

    Ścianki miekkie, ale grube i dość sztywne ok 1cm. Tym się nie przejmuj
    Lowepro wie co robi. Sprzęt jest bezpieczny.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla