  • 11. Data: 2010-10-27 19:30:54
    Temat: Re: Toyota Corolla 1.4 D4D- jaki olej
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ia9n54$r2h$1@news.onet.pl...

    > Na tej grupie sa eksperci, ktorzy bez trudu na zwyklych polskich drogach
    > robia srenia ponad 100 ;)

    Tylko zapominają dodać, że to jest w ich własnej, autorskiej, jednostce
    miary :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-10-27 20:38:30
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał

    > nie zaszkodzi, a czy pomoże to już się przekona pewnie któryś z następnych
    > właścicieli.

    Tez nie wierze w te bzdury, ktore zalecaja producenci aut.
    A co sadzisz o wymianie oleju co 5 tys km? To chyba lepiej niz
    co 10 tys?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2010-10-27 22:09:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    > Dnia pięknego Wed, 27 Oct 2010 18:06:59 +0100 osobnik zwany Krzysztof
    > wystukał:

    > a jak miałby obliczać? droga przebyta od ostatniego skasowania przez czas.
    > I to jest prawidłowe oczywiście jak nie stoisz z włączonym silnikiem na
    > postoju przez dłuższy czas bo wtedy liczy to do średniej.

    Wg kompa samochodowego to chyba nie jest takie proste. W tamtym roku robiłem
    trasę ~ 2300 km "na raz". W "tamtą" stronę jechałem 26h, powrotna trasa
    zajęła mi 24h. Po drodze tankowałem kilka razy, jadłem, stałem na bramkach
    autostradowych i średnia w obu przypadkach mi wyszła podobna, ale niska -
    odpowiednio 85 i 87 km/h.

    Pzdr
    TG

  • 14. Data: 2010-10-27 22:22:23
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-27 22:09:30 +0200, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> said:

    > Wg kompa samochodowego to chyba nie jest takie proste.

    Chyba nie.

    > W tamtym roku robiłem trasę ~ 2300 km "na raz". W "tamtą" stronę jechałem 26h,

    2300/26=88,4615385 km/h

    > powrotna trasa zajęła mi 24h.

    2300/24=95,8333333 km/h

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2010-10-27 22:50:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Oct 2010 22:09:30 +0200 osobnik zwany Tomasz
    Gorbaczuk wystukał:

    > Wg kompa samochodowego to chyba nie jest takie proste.

    jest proste jak drut. km bierze z licznika czas z motogodzin silnika.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2010-10-28 06:32:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie.

    > 2300/26=88,4615385 km/h

    > 2300/24=95,8333333 km/h

    Sugereujesz, ze podczas całej trasy ani razu nie zgasiłem silnika ?

    Pzdr
    TG

  • 17. Data: 2010-10-28 08:16:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-28 06:32, *Tomasz Gorbaczuk* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Sugereujesz, ze podczas całej trasy ani razu nie zgasiłem silnika ?

    Raczej, że udowodniłeś w praktyce działanie teorii względności ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2010-10-28 09:26:10
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-28 06:32:13 +0200, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Sugereujesz, ze podczas całej trasy ani razu nie zgasiłem silnika ?

    Sugerujesz, że jechaleś krócej niż podane przez ciebie 26 i 24 godziny,
    a średnia mimo to wyszła jeszcze niższa?
    Czepiam się wyliczeń, bo nie pasują wyniki.

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2010-10-28 10:03:41
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 27 Paź, 14:50, krzysiek82 <g...@m...pl> wrote:

    > co jest sporym plusem. Nic poza standardowe zabiegi nie musi Cię
    > interesować, jeśli chcesz mieć to auto na dłużej warto pomyśleć o
    > zabezpieczeniu antykorozyjnym. Fabryczne jest dobre ale po latach może
    > wymagać poprawy.

    Jesli auto nie bylo bite, nie bedzie wymagac. To nie Fiat.

  • 20. Data: 2010-10-28 10:03:46
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-27 17:32, Icek pisze:
    > wyrazy wspolczucia dla kogos kto musial jechac za toba ;P
    >

    > Icek

    pewnie jechał zgodnie z przepisami i bardzo dobrze, chciał dojechać co
    celu cały to takie trudne do zrozumienia?

    --
    krzysiek82