    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota Corolla - ocena
    Date: Tue, 10 May 2011 18:13:27 +0200

    W dniu 2011-05-10 17:39, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Prosze o lukniecie na ta sztuke i ew komentarze. Pytanie jeszcze jedno mam -
    > czy te silniki sie gazuja w miare bez problemow?
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1606581345

    Moja żona jeździ obecnie Corollą E12 1.6 VVTi przed liftem (inny grill i
    lampy). Auto bardzo sympatyczne, chociaż trzeba się przyzwyczaić do
    niektórych rzeczy. Mi się osobiście podoba, chociaż jest lekko twarda na
    nierównościach. Za to rewelacyjnie się trzyma drogi a silnik jest
    elastyczny. No i skręca niebo lepiej niż moja Foka (ale to nie jest
    miarodajne:)) To co tu widać to najprawdopodobniej wersja SOL (sądząc po
    podłokietniku, kierownicy i wyposażeniu), chociaż chyba powinna mieć
    jeszcze halogeny i 6 poduszek (a nie 4).

    Uwagi do tego egzemplarza:
    1. wydech na 99% nie jest oryginalny - a w tak młodej Toyocie to aż dziwne.
    2. silnik "nie myty" ale chyba jeżdżony po polnych drogach - w aucie 3
    lata starszym silnik przykurzony ale nie aż tak jakby ktoś worek cementu
    wysypał. Patrząc na rejestrację to zastanowiłbym się czy to nie pływało
    w zeszłym roku i ktoś maskuje rdzę brudem pod maską.

    3. Patrząc na książkę (wpisy o zmianie oleju) to auto jeździło na
    Castrolu SLX - poczytaj dowolne forum Toyoty z czym to się wiąże. Silnik
    teoretycznie już po wpadce z blokiem i pierścieniami.

    Co obejrzeć?
    Pasy wyciągnąć do końca i sprawdzić czy nie ma śladów wody, zajrzeć do
    wnęki koła zapasowego, szyny foteli. Przedni. Zajrzeć czy auto ma osłonę
    dolną silnika, bo chyba tylko jej brak może tłumaczyć tak zafajdany
    silnik. Sprawdzić elektrykę, czy wszystko działa (szyby, podświetlenie,
    grzanie lusterek, przyciski). Do Carolinki każda pierdoła w ASO niestety
    jest droga, a niektóre rzeczy dostaniesz tylko w ASO. Sprawdź olej,
    paski (rozrządu nie sprawdzaj bo tam jest łańcuch). "Użytkowane przez
    kobietę" ja rozumiem jako "wiedziała gdzie wlewać benzynę, ale już płyn
    do spryskiwaczy to pan na stacji dolewał". Te auta mają tylną belkę
    skrętną, więc koniecznie na szarpaki i obejrzeć w jakim jest stanie.
    Cena..Toyoty są drogie, ale prawie 30k to sporo.

    --
    MZ