  • Data: 2019-12-29 21:04:34
    Temat: Re: Transfer plików
    Od: jaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2019 o 19:59, RadoslawF pisze:
    > Dla niezaradnych sugeruje kupno pena z dwoma standardami wtyczki, tak
    > coby posował do kompa jak i do fona.

    Bez sensu, kup to:
    https://allegro.pl/oferta/adapter-otg-host-do-micro-
    usb-przejsciowka-kabel-8112895737
    - 1,78 PLN, a prócz pena możesz tam wtykać np. dongiel od zestawu 2,4
    GHz klaw. + mysz, wygodne, gdy coś w fonie chcesz dłubnąć nietypowego,
    polecam!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!