  • Data: 2016-10-02 14:57:31
    Temat: Re: Transmisja danych - low energy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 października 2016 12:06:10 UTC+2 użytkownik Cezar napisał:

    > ESP kosztuje obecnie $0.99 za szt w detalu. Widzialem tez chyba ?0.99 za
    > 2 szt wiec nawet troche taniej.

    Niby tak. Ale w praktyce te 13pln za sztuke trzeba liczyc.
    Taniej mozna znaleźć ale wysyłka z chin, czas dostawy długi i celnik może dowalić vat
    i cło...

    Nie przecze ze sie nie da tanio ale nie jest to powtarzalne.

    Tak czy siak czy to bedzie 4pln czy 13pln to mając 20 punktów (pojawiały się sugestie
    że 255 adresów ip w lokalnej podsieci to moze byc malo) juz mamy 200pln.
    A do tego jeszcze bateryjki i reszta ukladów.

    Ja bym chyba wolal ułozyć jakies 1-wire na trzech przewodach lub wręcz na skretce i
    jakimś POE...

    Ale to tylko sugestia. Obaczymy co tam Atlantis wykisi :)