  • Data: 2010-07-15 14:39:31
    Temat: Re: Trasa DC > Hel
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris <a...@g...pl> writes:

    > Co wybrać za trasę bo jadąc przez Nidzicę, Ostródę, Ełk natrafię na
    > Grunwald a tam może być sajgon ... wydaje mi się że w/w trasa jest
    > najwygodniejsza ale może jednak coś innego ??

    Na siodemce w lecie sajgon jest zawsze. Odradzam.

    > Przez Sierpc, Toruń, Grudziądz kiedyś jechałem i droga mimo że krótsza
    > (niewiele) to strasznie niewygodna, ciężko się wyprzedza więc a nie
    > chcę jechać 30 min za tirem :)

    W piatek wieczorem, w sobote do 14 i w niedziele caly dzien duze
    ciezarowki maja zakaz.

    Polecam jechac jednak do A1 - a czy DK10, czy wojewodzkimi przez
    Brodnice lub Wąbrzeźno, to juz sam wybierz. Chociaż korki na bramkach
    też podobno bywają.

    A i tak potem bedzie glątwa na obwodnicy Trójmiasta (można probować
    uciec), w Redzie, Rumii, Pucku i Władyslawowie, że o samym półwyspie
    nie wspomnę.

    Jak się nie obrócisz, d. z tyłu.

    MJ