  • 1. Data: 2010-07-15 14:27:09
    Temat: Trasa DC > Hel
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Co wybrać za trasę bo jadąc przez Nidzicę, Ostródę, Ełk natrafię na
    Grunwald a tam może być sajgon ... wydaje mi się że w/w trasa jest
    najwygodniejsza ale może jednak coś innego ??
    Przez Sierpc, Toruń, Grudziądz kiedyś jechałem i droga mimo że krótsza
    (niewiele) to strasznie niewygodna, ciężko się wyprzedza więc a nie chcę
    jechać 30 min za tirem :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 2. Data: 2010-07-15 14:30:20
    Temat: Re: Trasa DC > Hel
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    > Co wybrać za trasę bo jadąc przez Nidzicę, Ostródę, Ełk natrafię na

    koniecznie przez Ełk prosze

    jk

  • 3. Data: 2010-07-15 14:33:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

  • 4. Data: 2010-07-15 14:39:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Chris <a...@g...pl> writes:

    > Co wybrać za trasę bo jadąc przez Nidzicę, Ostródę, Ełk natrafię na
    > Grunwald a tam może być sajgon ... wydaje mi się że w/w trasa jest
    > najwygodniejsza ale może jednak coś innego ??

    Na siodemce w lecie sajgon jest zawsze. Odradzam.

    > Przez Sierpc, Toruń, Grudziądz kiedyś jechałem i droga mimo że krótsza
    > (niewiele) to strasznie niewygodna, ciężko się wyprzedza więc a nie
    > chcę jechać 30 min za tirem :)

    W piatek wieczorem, w sobote do 14 i w niedziele caly dzien duze
    ciezarowki maja zakaz.

    Polecam jechac jednak do A1 - a czy DK10, czy wojewodzkimi przez
    Brodnice lub Wąbrzeźno, to juz sam wybierz. Chociaż korki na bramkach
    też podobno bywają.

    A i tak potem bedzie glątwa na obwodnicy Trójmiasta (można probować
    uciec), w Redzie, Rumii, Pucku i Władyslawowie, że o samym półwyspie
    nie wspomnę.

    Jak się nie obrócisz, d. z tyłu.

    MJ

  • 5. Data: 2010-07-15 14:49:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > A i tak potem bedzie glątwa na obwodnicy Trójmiasta (można probować
    > uciec), w Redzie, Rumii, Pucku i Władyslawowie, że o samym półwyspie

    To właśnie wiem, najgorsze są roboty w Elblągu, Grunwald (zlot 100.000
    maniaków wojen) reszt jak zawsze i z tym się liczę. Jadę z 2 latkiem
    więc szukam czegoś z możliwie jak najmniejszymi korkami bo znosi dobrze
    ale w korkach marudzi bo auta stoją :)
    Druga sprawa to związane z młodym postoje i wydaje mi się że lepiej jest
    jednak przez Elbląg jeśli chodzi o gastronomię nie z bagażnika :)

  • 6. Data: 2010-07-15 14:55:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 14:39:31 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Na siodemce w lecie sajgon jest zawsze. Odradzam.

    Ja jechałem w piątek, 2 lipca, i do Elbląga nie było żadnego sajgonu.
    Ruch umiarkowany, jazd bez żadnych problemów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-07-15 21:50:53
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-07-15 14:55, jerzu pisze:

    > Ja jechałem w piątek, 2 lipca, i do Elbląga nie było żadnego sajgonu.
    > Ruch umiarkowany, jazd bez żadnych problemów.

    W piątek 9.07 jechałem 7ką do Chałup, pod Elblągiem rzeczywiście było
    ciaśniej, ale znośnie - gorzej było w kierunku od 3city.
    Wjazd na obwodnicę 3city pod Auchan tradycyjnie zatwardzenie straszliwe
    - jakby wcześniej mi powiedzieli na radiu że jest std tobym pojechał na
    Pruszcz i tam wjechał.

    Reszta trasy szła w miarę :)

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-07-16 01:52:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-07-15 21:50, Czarek Daniluk pisze:
    > - jakby wcześniej mi powiedzieli na radiu że jest std tobym pojechał na
    > Pruszcz i tam wjechał.

    No właśnie tą opcję doradził mi znajomy który systematycznie pokonuje
    tą trasę tak więc spokojnie sobie pojadę starą dobrą trasą :) nie wiem
    tylko jak bedzie pod Grunwaldem skoro ma tam stawić się 100.00 ludzi :)

    ps. Jest jakiś dobry objazd samego Grunwaldu ??

  • 9. Data: 2010-07-17 09:24:06
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    przy okazji: odradzam skrót przez Mrzezino (tzw. doliną siedmiu mostków,
    który omija Redę a po wybraniu innego wariantu Chylonię, Rumię i Redę).
    Nawet, jak miniecie znak zakaz wjazdu, to pas wolny dla ruchu będzie
    zajęty przez maszyny bądź ciężarówki firmy remontującej drogę.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 10. Data: 2010-07-20 00:38:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 14:27:09 +0200, Chris napisał(a):

    > Co wybrać za trasę bo jadąc przez Nidzicę, Ostródę, Ełk natrafię na
    > Grunwald a tam może być sajgon ... wydaje mi się że w/w trasa jest
    > najwygodniejsza ale może jednak coś innego ??

    POciągiem. Bo na Hel, to nie jedziesz, tylko stoisz.
    --