  • Data: 2019-10-21 19:06:05
    Temat: Re: Trójkołowiec lekki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jesteś w stanie mnie przekonac ze małe maja sens jesli sa dofinansowane. Mojej
    hulajnogi nikt nie dofinansowano i ma dla mnie sens. Juz prawie 600 kilometrow nią
    zrobilem. Dzisiaj miałem do załatwienia kilka spraw. Zrobilem 12 kilometrow. Pomimo
    korków na minimum trzy światła zawsze przejeżdżał na pierwszym. Nie szukalem miejsca
    do parkowania bo wszędzie wpakowalem się z hulajnoga. Po drodze zrobilem z 6
    kilogramow zakupów, tyle mi się mieści do plecaka. Zajęło mi to z półtorej godziny.
    Samochodem załatwiał bym z trzy godziny. To jaka doplata jest jeszcze mi potrzebna.
    Zaoszczedzilem półtorej godziny kilka zlotych na parkowaniu i pod dwa litry paliwa.