    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trójkołowiec lekki
    Date: Tue, 22 Oct 2019 16:54:33 +0200

    W dniu 22-10-2019 o 09:27, T. pisze:

    > Warszawa. Bilet dobowy na 2 strefy - 26 zł. To ponad 5 l paliwa, czyli
    > 80-100 km zasięgu przy małym aucie.

    Ostatnio jeździłem tak na tym bilecie po okolicach Warszawy, od Bielan
    aż hen za Piaseczno, oglądając auta do zakupu.
    Zrobiłem na pewno więcej niż 100 km, ale co czasu zmarnowałem to moje -
    obejrzałem połowę samochodów, które zamierzałem obejrzeć w tym samym czasie.

    A i tak nie były warte uwagi, więc po zakup czekała mnie kolejna 300 km
    wycieczka....