    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 22 Feb 2017 16:21:28 -0800 (PST)
    <5...@g...com>
    <58a463d9$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <58aacc91$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58ac167f$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <58ad73ef$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <58ad92cb$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 lutego 2017 22:31:57 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > O ile kojarze wspomnienia, to w niektorych okresach pieniedzy nie
    > dostawal, ale remontu od niego wymagano.
    > Srodkow nie dajac.
    > Srodkow tez zreszta nie mogl miec, bo i skad, po dwoch
    > socjalistycznych wymianach pieniedzy :-)

    > No to roznica jest glownie taka, ze u nas "nie mogl wyremontowac", a w
    > Danii "musi wyremontowac" chocby nie bylo takiej potrzeby :-)

    Dżejef, mój ty anonimie umiłowany w postprawdzie, teraz będziesz świadomie wypierał
    fakty które nie pasują do Twojego moherowego systemu wartości? Może i żyjesz w
    czarnej dupie, ale tam gdzieś indziej to Murzynów biją i masz na to mnóstwo dowodów
    którymi będziesz samego siebie przekonywał do słuszności swojej linii i moralnego
    zwycięstwa nad całą zgnilizną tego świata za Twoim oknem.
    Kontynuuj, a ja będę się przyglądał tej psychopatologii.

    > Nie wiem jak w Kopenhadze, ale w paru innych miastach podniosl sie
    > szum, ze wlasciciele wola wynajac turystom na tydzien, niz obywatelom
    > na lata, za ustawowy czynsz. I ze brakuje mieszkan dla mieszkancow.
    > I w slad za tym zakazy takiej dzialalnosci.
    > Wellfare state, k* mac. Rewolucja socjalistyczna, tylko bezkrwawa :-)
    > Dania ... to pewnie podatek spadkowy wysoki :-)

    No i jeszcze z czaszek swoich ofiar piją krew. Pewnie byś pierwszy poleciał i na nich
    atomówkę zrzucił w "wojnie co to ma być o pokój", już Ty dobrze wiesz jakie to
    ścierwo tam siedzi.