    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <3...@g...com>
    <58aacc91$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58ac167f$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <58ad73ef$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <58ad92cb$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    Subject: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Date: Thu, 23 Feb 2017 13:01:48 +0100

    dyskusyjnych:d386ffc1-f22c-4273-9a1a-eaac720184a4@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 22 lutego 2017 22:31:57 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Dżejef, mój ty anonimie umiłowany w postprawdzie, teraz będziesz
    >świadomie wypierał fakty które nie pasują do Twojego moherowego
    >systemu wartości? Może i żyjesz w czarnej dupie, ale tam gdzieś
    >indziej to Murzynów biją i masz na to mnóstwo dowodów którymi
    >będziesz samego siebie przekonywał do słuszności swojej linii i
    >moralnego zwycięstwa nad całą zgnilizną tego świata za Twoim oknem.
    >Kontynuuj, a ja będę się przyglądał tej psychopatologii.

    Na razie, to z tego co napisales, to w Kopenhadze nie ma gdzie
    mieszkac.
    Czyzby dlatego, ze czynsze sa za niskie i nowych budynkow stawiac sie
    nie oplaca ?

    I mamy jak za PRL - mieszkania tanie, taki dobrobyt, ale trzeba swoje
    w kolejce odczekac.
    Dobrze, ze nie 20 lat :-)

    >No i jeszcze z czaszek swoich ofiar piją krew. Pewnie byś pierwszy
    >poleciał i na nich atomówkę zrzucił w "wojnie co to ma być o pokój",
    >już Ty dobrze wiesz jakie to ścierwo tam siedzi.

    Poczekamy, zobaczymy ... ten system kilkadziesiat lat wytrzymal, ale
    teraz zachodnioeuropejska gospodarka jakby coraz gorzej przedzie, moze
    z wyjatkiem niemieckiej.

    J.