  • Data: 2016-06-29 12:17:56
    Temat: Re: Trudny wybór marki - pomysły?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-28 o 20:11, mk4 pisze:

    > Jeśli ma 6 lat to prawie na pewno nie będzie to BXE, wiec raczej ten
    > problem (tez rozdmuchany trochę na forach) nie powinien go dotyczyć.

    6 lat temu to o ile mnie pamięć nie myli to klepali Golfa VI a w nim nie
    było 1,9TDI pod maską tylko 1,6 bądź 2,0...

    A tak na prawdę nie wiemy jakie roczniki tych aut, bo jak Golf V to z
    bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa siedzi pod maską właśnie 1,9TDI
    (BXE), a to już silnik delikatnie podwyższonego ryzyka...