  • Data: 2017-02-08 09:15:38
    Temat: Re: Tulejka termokurczliwa
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.02.2017 o 23:15, 4...@g...com pisze:
    > A jakiego kleju chcesz uzyc? Ja bym uzyl takiego za 7dych netto za 5 mililitrow.
    Ale bez zadnej gwarancji zwlaszcza przy stali nierdzewnej.
    Sugerujesz, że chcę wydać sporo kasy na reanimację starego trupa?
    Po pierwsze primo - malakser poza wałkiem jest w świetnym stanie i żona
    go lubi (wielka rzadkość, bo baba przeważnie lubi nowe). Ma on też tzw.
    "wartość sentymentalną", bo to jeden z pierwszych zakupów do wspólnego
    gospodarstwa.
    Po drugie primo - mam w piwnicy klej Chester Metal super SL oraz Poxipol
    i UHU Epoksyd. Jeden z nich będzie użyty, najprawdopodobniej UHU.
    Jacek