  • Data: 2011-04-04 13:26:31
    Temat: Re: Turbina sie rozpekla
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 4, 2:04 pm, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:
    > Co do plac to sie z toba Konradzie zgadzam ze to kabaret, ale w tym kraju
    > jak sie lepiej przyjrzec to wiekszosc rzeczy jest chora lub z czapy wzieta.

    Przed zapisaniem sie Polski do UE ja mialem taka swoja prywatna
    przepowiednie: otworza sie rynki pracy, kazdy kto cos potrafi spakuje
    plecak, wezmie gitare i wsiadzie do Wizzaira bylejakiego. Niezupelnie
    sie sprawdzilo, choc w jakiejs czesci tak. Nawet ta czesciowo
    spelniona wrozba spowodowala jakis wzrost plac, bo jakas tam
    konkurencja na rynku pracy w Polsce zaistniala. Mimo wszystko nie jest
    to jakis imponujacy skok- ot tyle zeby znalazl sie jednak chociaz
    jeden taki ktory nie bedzie az tak bardzo narzekac, moze przynajmniej
    on nie wyjedzie. Ja tym narzekajacym czasem powtarzam: jak cie doja,
    to uciekaj, idz tam gdzie cie nie beda doic. Prosta zasada, 200 lat
    temu zbudowala Stany. Teraz buduje Europe...
    Konrad