  • Data: 2014-08-26 22:28:30
    Temat: Re: Tworzenie panoram w pionowym kadrowaniu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-26 21:01, Marek pisze:

    > Kiedyś zrobiłem eksperyment na zwykłej głowicy kulowej, gdzie nie miałem
    > możliwości ustawienia punktu nodalnego aby sprawdzić czy w ogóle da się
    > to złożyć w panoramę nawet z błędami paralaksy. Photoshop zrobił z tego
    > sieczkę. Nie potrafił dopasować sąsiednich klatek. Wiesz - jeśli jakaś
    > pionowa linia była po lewej części kadru wypukła w lewą stronę, to po
    > prawej - w prawą. Nie dało się tego dopasować. Nie sądzę aby błąd
    > paralaksy to aż tak bardzo zepsuł. Spróbuję softu jakiego sam stosujesz
    > jeśli na zakupionej głowicy nie udam mi się. Z ilu klatek składasz?
> [...]

    dwie fotki w dół (obrócone o 180 stopni względem siebie - żeby łatwiej
    wyretuszować ramię głowicy), fotka w górę, 6 fotek dookoła.

    Składanie w photoshopie to masakra. Są gotowe programy, które robią to
    dobrze. Oprócz tego który używam (AutoPanoGiga) jest kilka innych w tym
    darmowych, ale mnie przypadł do gustu ten. Nie jest też bardzo drogi.

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===