    Subject: Re: Tworzywa sztuczne odporne na 200-300 ° C
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <bOThI.61401$uBK3.25089@fx32.ams1>
    <z694wz5c01g2$.1islievthmr0e$.dlg@40tude.net>
    <p51iI.142875$ImK8.125054@fx04.ams1>
    <1upvxwm9v8dgm.gt1vr6bk5scu$.dlg@40tude.net>
    <fPmiI.187679$Ink6.103851@fx25.ams1>
    <608a7ae9$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <WuHiI.301698$9Uk4.73183@fx21.ams1>
    <608bd63b$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <Gp1jI.406411$7h83.101286@fx43.ams1>
    <608d3ac1$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <TSpkI.40035$0S17.13114@fx17.ams1>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 5 May 2021 08:54:22 +0200

    >>> https://www.ecolutionhome.com/ecolution-cookware/cer
    amic-non-stick-cookware/

    oferty:
    >>> https://www.amazon.pl/Ecolution-Bliss-ceramiczna-pat
    elnia-nieprzywieraj%C4%85ca/dp/B016MBRBGQ/

    wierajaca-28cm

    > Kolorem i "połyskiem" wygląda jak teflon. Nie jest?

    Mojej patelni dotyczy ten opis, a zdjęcie jest reklamowe, nie dokumentalne.

    "Przebojem na rynek wkroczyły patelnie o powłokach ceramicznych, które
    są odporne na uszkodzenia i nawet bardzo wysokie temperatury. Smażąc na
    nich, trzeba jednak dodawać nieco tłuszczu. Najdroższe patelnie
    posiadają powłoki tytanowe, które są bardzo trwałe, bo można nawet
    używać metalowych sztućców do mieszania czy przewracania potraw, a
    powłoka pozostanie nieuszkodzona."

    WM