    From: Andrzej Banach <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UKE + regulacja rynku
    Date: Sun, 13 Mar 2011 00:16:35 +0100

    W dniu 2011-03-12 23:38, dzanus pisze:

    > Zawierasz umowę która jest nie jest określona czasowo czyli jest
    > bezterminowa lub zawarta na czas nieokreślony. W regulaminie tej umowy nie
    > widzę informacji aby była zawarta na 1 czy 36 miesięcy.

    I jak chcesz skorzystac z promocji by placic 15 zl wiecej?
    "Promocja jest skierowana do:
    1) Abonentów usługi neostrada, którym w okresie jej trwania umowa na
    czas OKREŚLONY została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony,
    zgodnie z § 10 ust. 3 Regulaminu świadczenia usługi neostrada"

    > W czym masz problem podpisujesz na czas okreslony konczy sie umowa to
    > bierzesz ta i masz na czas nieokreslony 15PLN wiecej.
    A wiec minimalny okres to 13 miesiecy (12 normalnej umowy i minimum 1 tej)

    > Jak sie nie podoba to
    > masz na czas nieokreślony odrazu i kosztuje wiecej.
    O tym wlasnie pisalem i udowodnilem ze nie jest to roznica 15 zlotych a
    ponad 230zl. Czyli u wielkich molochow umowa na czas nieokreslony jest
    usluga 3 krotnie drozsza od umowy na czas nieokreslony.

    > U siebie daj internet na
    > rok za darmo instalacje za 1pln i umowę bezterminową. Nawet możesz dorzucić
    > komputer gratis albo laptopa ale dlaczego mają wszyscy robić tak samo?
    Ja jestem i bylem zawsze za tym by podawac koszty rzeczywiste:
    - 50zl instalacja
    - 200zl koszt sprzetu
    - 40zl abonament
    - 2000zl laptop
    Jak klient chce to za zlotowke to nie ma problemu - sa zagle i inne
    instytucje kredytowe.

    > Rozumiem, że to za ciężki orzech do zgryzienia dlatego podpowiem co zrobić.
    Nie wiem o jakim orzechu piszesz, gdyz mowa byla o falszywej tezie 15zl
    roznicy w mowie na czas okreslony i umowie na czas nieokreslony w tpsa,
    ktora skutecznie obalilem.

    > Zapewne regulamin sieci którą administrujesz / jesteś właścicielem /
    > pracownikiem jest właściwie napisany i posiada tak niezbędny punkt jak
    > "zawieszenie usługi na czas - cena ". Ma go czy nie ma?
    Nie ma, nie istnieje. Klient zawsze w kazdym czasie moze rozwiazac umowe.

    > Klient przychodzi
    > panie Andrzej mam umowę na czas nieokreślony ale w tym miesiącu chciałbym
    > korzystać z internetu Zdzicha co robimy?
    > Odpowiadasz:
    - nie ma problemu, rozwiazujemy umowe i niech pan przetestuje dostep do
    sieci Internet oferowany przez Pana Zdzicha.

    > Widzę idealistę który chce walczyć z wiatrakami. Niestety ja nawet jak bym
    > chciał to nie widzę tu żadnego problemu.
    Ja rowniez nie widze, choc zawsze bede popieral kazda inicjatywe
    prowadzaca do nakazu rzetelnego informowania o oferowanych uslugach.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno