  • Data: 2018-08-13 13:38:16
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pkrmku$meq$1$A...@n...chmurka.net...
    >Serwer instalujesz na komputerze, do którego fizycznie jest podpięty
    >UPS. Tenże program wysyła dane do klientów.
    >Klienta instalujesz na dowolnym (tym samym lub innym, lecz widzianym
    >przez sieć) komputerze. Klient przepytuje serwery, zarządza nimi,
    >daje raporty, zamyka komputery itp.

    >Nie dubluj programów, bo RS jako taki działa na wyłączność, tzn. że
    >pierwszy program, który się do niego dobierze, nie pozwoli na obsługę
    >tego portu z innego programu.
    >Nie jest to reguła - nowsze programy "wiedzą" o tym, i zajmują port
> [...]

    To moze zadzialac przy wysylaniu, ale nie przy czekaniu na dane z UPS.

    Tylko ze ten UPS prawdopodobnie nic nie wysyla - sygnalizuje stan
    liniami sterujacymi,
    to sie wydaje zasadniczo mozliwe do zwielokrotnienia.

    Ale jesli jakis program ma problem dostepem do portu - to moze go ten
    "serwer" zajmuje.
    Albo driver myszy.

    Te programy sa chyba dosc stare - praca pod windows 10 raczej nie jest
    gwarantowana.

    J.