  • Data: 2018-08-13 12:30:56
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-11 o 00:04, BaSk pisze:

    > PuTTY nie testuje też klawiatury, i w ogóle, co bym nie próbował "open",
    > to jedynym efektem jest dźwięk: ding-dong... A żadnej innej akcji niet!
    >
    > inna sprawa: do obsługi UPS-a zainstalowałem dwa (może o jeden za dużo?)
    > programy zassane od Fideltronika:
    > UPS Monitor Serwer 3,0
    > UPS Monitor Klient 3,0
    > a dodatkowo, dla różnych badań, odpalam też ichni program "Tester".
    > I za każdym razem system uprzejmie acz namolnie dopytuje się o to, czy
    > łaskawie pozwolę tym 3 programom na "wprowadzenie zmian na tym
> [...]

    Serwer instalujesz na komputerze, do którego fizycznie jest podpięty
    UPS. Tenże program wysyła dane do klientów.
    Klienta instalujesz na dowolnym (tym samym lub innym, lecz widzianym
    przez sieć) komputerze. Klient przepytuje serwery, zarządza nimi, daje
    raporty, zamyka komputery itp.

    Nie dubluj programów, bo RS jako taki działa na wyłączność, tzn. że
    pierwszy program, który się do niego dobierze, nie pozwoli na obsługę
    tego portu z innego programu.
    Nie jest to reguła - nowsze programy "wiedzą" o tym, i zajmują port
    tylko na czas transmisji. Przykładowo mogę używać równocześnie dwa lub
    więcej programów do obsługi drukarki lub kasy fiskalnej, ale też nie zawsze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam