  • 1. Data: 2023-10-03 15:51:40
    Temat: Re: UPS wylaczajacy i wlaczajacy komputer
    Od: Dj Bosch <b...@g...com>

    piątek, 5 grudnia 2008 o 15:15:20 UTC+1 MadMan napisał(a):
    > Miałem to ustawione w ten sposób w moim APC Smart 700. Tzn. gdy "wybiły"
    > 3 minuty do końca (szacowane) komputer wykonywał shutdown, po dokładnie
    > 3 minutach wyłączał się UPS, nieważne czy napięcie w gniazdku powróciło
    > czy też nie. Po podładowaniu akumulatorów do 40% UPS się włączał,
    > włączał się także komputer (stosowna opcja jest chyba w każdym BIOSie).
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster.pl, Tlen: madman1985
    > ICQ: 398539334, AIM: dkarwot, GG: 2283138

    Pisalem do Green Cella i proponowalem zeby wprowadzili takie rozwiazanie:

    - zanik napiecia w sieci (na wejsciu UPS)
    - UPS wysyla sygnal shutdown do PC (jak do tej pory)
    - PC jest w trakcie zamykania systemu
    - UPS czeka az obciazenie na wyjsciu spadnie
    - PC zamknal system (Obciazenie na wyjsciu UPS spadlo)
    - UPS odcina zasilanie na wyjsciu

    - pojawienie sie napiecia w sieci (na wejsciu UPS)
    - UPS zalacza napiecie na wyjsciu (powrot do normalnej pracy)
    - PC uruchamia sie automatycznie (po podaniu zasilania bios uruchamia PC)

    Ale odpisali ze na ta chwile nie planuja wprowadzenia takiego rozwiazania

  • 2. Data: 2023-10-03 21:52:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 03.10.2023 15:51, Dj Bosch wrote:

> [...]
    >
    > Ale odpisali ze na ta chwile nie planuja wprowadzenia takiego rozwiazania

    Lepiej późno niż wcale :)