  • Data: 2017-06-26 20:56:07
    Temat: Re: USB -> PCI
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/26/2017 8:32 PM, Adam wrote:
    > A może po porostu "drutami wyjąć" - znaczy taśmę z gniazdem PCI
    > podlutować wprost do bebechów laptoka.

    a) PCI to duzo drutów.
    b) laptop prawdopodobnie nie ma PCI nigdzie wyprowadzone (same PCIe).

    > Generalnie z PCI-e nie powinno być problemów. Nie wiem jednak, czy pełne
    > PCI występuje. A jeśli nawet jest, to czy długość kabli nie miała by
    > wpływu na opóźnienia sygnałów.

    Dlatego zakładam że tam będzie inteligentny mostek usb->pci. Czy takowe
    jednak występują - nie wiem. Wiem jednak że kiedyś hadrware hackerzy
    potrafili rozpiąć PCI i wstawić między kartę a płyte sniffer, dodatkowo
    zwalniając to kilkadziesiąt razy i nie bylo jakiś dramatycznych problemów.