  • Data: 2014-07-21 22:23:20
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > a po co miałbym kupować w czym za podstawowa funkcjonalność muszę
    > dopłacać?

    No nie powiem Ci po co Ty miałbyś kupować, to juz sprawa indywidualna... I
    weź pod uwage ze nie każdy jest dusi groszem wybierającym zawsze najtańszą
    z dostępnych opcji.

    Ale powiedz mi, skąd ten ton świetej wojny? Po co te teksty pod całkiem
    neutralną informacją o promocji fajnego apka pod iOS? Dorośnij!