eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUbezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela › Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
  • Data: 2009-11-15 19:36:03
    Temat: Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
    Od: Jacot <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeszua <j...@g...com> wrote:

    >hehehe... tak to jest, jak ktos wie ze gdzies dzwonia, tylko nie
    >bardzo ma pojecie w ktorym kosciele. przekazanie polisy i jej
    >ewentualna ciaglosc (jesli nabywca nie wypowie) nie ma nic wspolnego z
    >obowiazkiem powiadomienia ubezpieczyciela o sprzedazy. mylisz
    >powiadomienie z wypowiedzeniem, ot co

    Jestes pewien, ze we wlasciwym miejscu watku wpiales?;)

    >BTW istnieje rowniez obowiazek powiadomienia wydzialu komunikacji o
    >sprzedazy w ciagu 30 dni. tyle, ze za to nie ma AFAIK zadnych sankcji

    W ubezpieczeniu sankcji nie ma, konsekwencje moga byc;)
    Ogolem odkads mam wrazenie, ze czasy roznych "nieoficjalnych
    porozumien" sprzedajacego z kupujacym minely zdecydowanie, zwlaszcza
    ze niczemu nie sluza.
    Ilez to kosztuje postukac w klawisze, poswiecic te 3,50 od sztuki i
    zrobic jak w ksiegach napisano oraz spac spokojnie?
    A znany mi jest przypadek, kiedy z powodu wypadku spowodowanego przez
    nabywce sprzedajacy popadl w kosztowne klopoty, z podejrzeniem o
    falszowanie dokumentow wlacznie, albowiem porownane dwa egzemplarze
    tej samej umowy roznily sie data...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10