  • Data: 2013-09-28 16:54:44
    Temat: Re: Uchwyt tokarski-ile muszą łapać szczęki?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stefan J wrote:

    > Pewnikiem są z góry ustalone normy na te sprawy. Co byłoby
    > gdyby wyrwało uchwyt? Jak BHP szukałoby prawideł?

    Nie pisałeś, że uchwyt w uchwycie :-)
    W instrukcji uchwytu jest być może informacja, że
    nie dopuszcza się mocowania kolejnego uchwytu,
    choć nie sądzę, żeby jakaś bezwładność miała tu coś do
    rzeczy - mocuje się większe bezwładnosciowo rzeczy
    i nie ma takich ograniczeń. Przy toczeniu można doświadczyć wielu
    ciekawych pomysłów pracowników i na prawie wszystko
    jest jakaś informacja albo w instrukcji stanowiskowej albo
    w DTR maszyny.
    Mam akurat świeżo kupiony uchwyt w pracy i jeszcze
    nie schowałem instrukcji tak, że nie da się znaleźć,
    to w poniedziałek moge sprawdzić.