  • Data: 2009-01-05 14:31:15
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gjt2td$mlr$1@news3.onet...
    > Już chyba nikomu nie chce się podejmować tematu megazoomów . Mnie
    > natomiast zastanawia, czy kiedyś będzie koniec tego wyścigu, czy może
    > doczekamy się zoomów 100x :D

    Ja tam się już od pewnego czasu dziwię, że żaden fotomarketoid nie zmałpował
    jeszcze pomysłu od lat już znanego producentom amatorskich mikroskopów, w
    których krotność powiększenia liczona jest nie liniowo, a z pola powierzchni
    obserwowanej, dzięki czemu mikroskop z powiększeniem "SUPERMEGAHIPER x1200"
    można teraz w sklepie z zabawkami kupić :-)
    Gdyby tak krotność zuma policzyć nie ze stosunku ogniskowych, a jakoś
    podobnie do w/w to może to x100 byłoby tylko kwestią zmiany napisu na
    pudełku?

    J.