  • Data: 2009-01-05 22:08:17
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
    w wiadomości news:gjttr0$i8c$1@inews.gazeta.pl...

    > Jest, jest: ze wskazówkowego odczytasz godzinę szybciej, ale z cyfrowego -
    > dokładniej, tak więc najbardziej użyteczna jest hybryda :)

    Podobno najłatwiej odczytac czas z zegarka typu regulateur.. podobno...;-)
    Żeby nie bawic sie w uploadowanie zdjecia mojego zegarka zamieszczam link do
    dobrych fotek zbliżonego, .
    Wyjaśnienie dla nowicjuszy,- godziny, minuty i sekundy mają osobne tarcze.

    http://www.thewatchquote.com/IWC-Portuguese-Regulate
    ur-Calibre-98245-Ref-IW544403-Ref-IW544402-Ref-IW544
    401-No_5927.htm

    p47