    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Ukryty tekst a Google?
    Date: Fri, 30 Jan 2009 13:30:41 +0100

    Fri, 30 Jan 2009 13:18:02 +0100, Marek napisał(a):

    > Google wszędzie informują, że liczy się dla nich przede wszystkim tekst,
    > długo długo nic i linki zewnętrzne. Rozumiem, że ten nakład energii to
    > właśnie lini zewnętrzne?

    Oczywiście tak.
    O tym tekście to bierz z przymrużeniem oka, bo to "długo, długo nic"
    spozycjonowało już paru "debili" ;]
    Zaś jak masz stronę, a nie masz linków zewnętrznych to bardzo ciężko będzie
    się jej przebić. Stąd hasło o tekście należy traktować raczej jako
    "publikując zarąbiste treści dostaniesz dużo naturalnych linków z
    zewnątrz".

    > Kolego szanowny... proponuję Ci test. Poszukaj w swoim otoczeniu artystę
    > najlepiej teatralnego. Spróbuj go przekonać eksperymentalnie do serwisu nie
    > Flashowego i to w taki sposób żebyś w JS nie musiał dziabać animacji w
    > zamian :-)

    Ja tam we Flashu za dużo nie umiem, to takich klientów bym nie przekonał.
    Inna jednak rzecz, upierając się na Flashową witrynę za dobre efekty
    pozycjonowania klient zapłaci po prostu znacząco więcej. Za ewentualną
    wersję alternatywną też zresztą zapłaci.
    Rozumiem, że są ludzie nie mający większego pojęcia o sieci, za to chcący
    za wszelką cenę mieć pełną kontrolę i moc decyzyjną nad projektem. Nie
    zawsze się daje takich przekonać, ale jeśli płacą... ich rzecz ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net