  • Data: 2009-01-04 20:08:34
    Temat: Re: Usługa kalibracji monitora
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal" <f...@w...pl> napisał:

    >[...]
    > Matryce w laptopach w ogóle odpadają jeżeli chodzi o obróbkę zdjęć (ze
    > względu na priorytet oszczędności energii nie są one nawet równomiernie
    > podświetlone),
    >[...]

    Było kilka wyjątków z dobrymi matrycami - IBM-y serii T i później Lenovo z
    matrycami IPS (uwaga - trzeba dokładnie sprawdzać - te same modele
    występowały z matrycami w różnych technologiach), podobno były też jakieś
    modele Fujitsu-Siemens i Dell z matrycami IPS. Sam mam IBM-a T42 z taką
    matrycą i po saklibrowaniu oddanie kolorów jest bardzo OK. Niestety Lenovo
    (które przejęło od IBM-a produkcję notebooków Thinkpad) zaprzestało
    stosowania matryc IPS w swoich noetbookach, o ile wiem u innych producentów
    też jest ciężko notebooka z taką matrycą kupić.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)