  • 1. Data: 2009-11-29 12:25:54
    Temat: Usługi online - odbitki cyfrowe / ew. albumy
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Witam serdecznie,

    Mam od czasu do czasu do "wywołania" po 20-30 cyfrowych
    zdjęć, czasem też jakiś mini-album do zrobienia (w stylu
    usług Rosmana). Muszę to robić internetowo. Czy możecie
    polecić jakąś sprawdzoną firmę/użytkownia Allegro,
    co się sprawdza w takich sytuacjach? Chodzi mi o w miarę
    poprawny stosunek jakości do ceny ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2009-11-29 12:54:01
    Temat: Re: Usługi online - odbitki cyfrowe / ew. albumy
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-29 13:25:54 +0100, DooMiniK
    <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> said:

> [...]
    > polecić jakąś sprawdzoną firmę/użytkownia Allegro,
    > co się sprawdza w takich sytuacjach? Chodzi mi o w miarę

    Do tego rodzaju zadań zawsze wybieram
    <http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q
    =fotonet+tychy&ie=UTF-8&oe=UTF-8>.
    Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów jeśli chodzi o takie zlecenia.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-29 15:48:49
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    JA pisze:

    > Do tego rodzaju zadań zawsze wybieram
    > <http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q
    =fotonet+tychy&ie=UTF-8&oe=UTF-8>.
    > Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów jeśli chodzi o takie zlecenia.

    Wygląda profesjonalnie, ceny przystępne, gadżety niestety
    zachęcające ;-) Sprawdzę tylko, czy oprogramowanie
    działa pod Win7 i będę próbował.

    p.s. dziękuję za link.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 4. Data: 2009-11-30 18:10:40
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 13:54:01 +0100, JA napisał(a):

    > Do tego rodzaju zadań zawsze wybieram
    > <http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q
    =fotonet+tychy&ie=UTF-8&oe=UTF-8>.
    > Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów jeśli chodzi o takie zlecenia.

    A jak z odwzorowaniem kolorów na odbitkach?

    P.S. Nie zauważyłem też na ich stronie plików profili kalibracji. Jest
    tylko ich program, który robi coś automagicznego z profilami (pewnie
    tylko przypisuje może być niezłą zabawą dla zdjęć w ARBG), na co nie ma
    się wpływu. Czy nie ma lepszej propozycji?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 5. Data: 2009-11-30 19:22:41
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sylwester Zarębski" <z...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko przypisuje może być niezłą zabawą dla zdjęć w ARBG), na co nie ma
    > się wpływu. Czy nie ma lepszej propozycji?

    Profile znajdują się tu:
    http://fotonet.info/index.php?&action=promo25

    :)

  • 6. Data: 2009-12-01 21:21:36
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 20:22:41 +0100, kuba_k1 napisał(a):

    > Użytkownik "Sylwester Zarębski" <z...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Profile znajdują się tu:
    > http://fotonet.info/index.php?&action=promo25
    > :)

    Ślicznie dziękuję, niestety, nie udało mi się w żaden sposób doklikać do
    tej strony - jest tak bardzo funkcjonalna jak ich program :P.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski