    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Usługi wykonywania projektów elektronicznych
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: 25 Jan 2019 10:04:07 GMT

    On Fri, 25 Jan 2019 08:11:27 +0100, ToMasz wrote:
    > wielu tutejszych bywalców, i większość elektrody, to super fachowcy.
    > najczęściej tacy ludzie długo nabywali doświadczenie i chcą teraz
    > maksymalizować zyski. nie zarabiać, tylko odkuwać się za stracone lata.
    > większość z wymienionych, nie zajmuje sie projektami które nie przynoszą
    > im minimum 5 tyś na miesiąc. teraz dochodzę do sedna. Ci ludzie dzielą
    > sie na takich, którzy otrzymują te(lub większe) pieniądze co miesiąc i
    > na takich którzy taką kwotę parę zaledwie razy dostali. Mimo że nie mają
    > lepszej pracy, zajęcia dodatkowego, nie tkną Twojego projektu bo nie
> [...]

    Tutaj muszę nanieść dwie poprawki:
    1. Ja nie szukam wykonawcy na grupie. Świadom jestem, że to nie ten
    target. Poza tym, interesuje mnie raczej współpraca z wykonawcą który
    takie specyficzne rzeczy robi na co dzień, a to nieco inny profil niż 50-
    letni fachowiec-elektronik (jakkolwiek dobry by nie był). Pytam po
    prostu, czy ktoś kiedyś zlecał takie cuś, i jeśli tak to komu/gdzie i z
    jakim skutkiem. Teraz jednak powoli dochodzę do wniosku, że moje pytanie
    może być całkiem chybione, bo tutejsi bywalcy zaiste mogą nie potrzebować
    takich usług, bo sami sobie wyrzeźbią co tam potrzebują :)

    2. Budżet o którym piszesz nie jest w żaden sposób zaskakujący, a raczej
    powiedziałbym - dość przystępny.

    > Robić samemu, prosić o porady i przygotować się na przyjęcie mocnych i
    > gęstych kopów w dupę.

    To jest dobre podejście pod hobby. W rzeczywistym świecie, gdzie liczy
    się skuteczność i cena, już niespecjalnie. Jak się czegoś nie umie, to
    można albo spędzić 5 lat na nauczenie się tego, albo zlecić komuś kto już
    się naumiał. Ja - w tym konkretnym wypadku - wybieram drugą opcję. Dodam,
    że elektronika jest tylko poboczną potrzebą projektu. Główną wartością
    dodaną będzie oprogramowanie działające na tym micro-pc, i jeśli na czymś
    mam się skupić i przyjmować gęste kopy w dupę, to właśnie na tym.

    > Niemniej jednak nawet jak niczego nie zbudujesz, to bardzo wiele się
    > nauczysz i być może zdołasz sam ocenić komu i ile będziesz musiał
    > zapłacić.

    Mogę także zdołać ocenić komu ile na podstawie porównania ofert
    rynkowych. I to właśnie robię. Na grupę rzuciłem hasło, bo być może
    istnieją na świecie wykonawcy których wyszukiwarka mi nie wylistowała, a
    którzy być może wpasowaliby się w projekt i są znani w elektronicznym
    światku.

    Mateusz