  • 111. Data: 2013-02-15 22:22:42
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-02-15, DoQ <d...@g...com> wrote:
    > Oglądałem jakąś powtórkę, policja zorganizowała akcję nastawioną na
    > pieszych i ich przechodzenie po przejściu na czerwonym.
    > Niektóre piesze zgrywusy spodziewały się ewidentnie upomnienia albo 5
    > dych mandatu, a tu ups.. taryfikator, 250PLN albo sąd. Za jednym
    > zamachem wykosili grupę chyba z 10 osób, czyli zarobili 2,5k od ręki -
    > łatwa kasa:)
    >
    > Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...

    Ja kiedyś w Toruniu na skrzyżowaniu zaobserwowałem zmasowaną akcję pary
    policjantów i pary strażników miejskich. Wlepiali mandaty przechodzącym
    na czerwonym i rowerzystom przejeżdżającym przez przejścia na rowerze.

    --
    WildS

  • 112. Data: 2013-02-16 00:00:38
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w nocy na
    pustym
    > skrzyżowaniu..

    Bo w nocy w wiekszosci przypadkow w miastach na skrzyzowaniu mryga zolte, ale
    faktycznie zdarza sie, ze bez sensu poza skrajnymi przypadkami sygnalizacja dziala
    non
    stop.

    sz.

  • 113. Data: 2013-02-16 09:14:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-15 17:06, John Kołalsky wrote:

    > To ma być bardziej karany a nie mniej.

    Bo? I osobówki mają być bardziej karanne niż TIRy?

    > Co ma w ogóle pęd do kręcącego
    > się wiatraka.

    Skalę efektów jak coś pójdzie nie tak.

    Shrek.

  • 114. Data: 2013-02-16 09:16:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-15 18:37, Liwiusz wrote:

    > cd.
    > Mam stać w szczerym polu na czerwonym, bo jakiś kapelusznik jest
    > rozchwiany psychicznie. LOL.

    NIe kapelusznik tylko mistrz kierownicy. Ten od 120@50 i jedyny
    prawowity użytkownik lewego pasa. Kapelusze zwykle nie narzekają, bo i
    ciężko kapelusznikowi wyjść przed maskę.

    Shrek.

  • 115. Data: 2013-02-16 19:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > U nas za to uczą, że można wchodzić na zielonym i się jest wtedy
    > świętą krową. Tylko w zderzeniu z rzeczywistością, a może raczej z
    > samochodem, się okazuje inaczej.

    Ale to jest tylko konsekwencja tego co napisałem.
    Skoro ważne jest światło a nie relane bezpieczeństwo to ludzie zamiast
    patrzyć, czy moga przejśc, patrząna kolor swiatła....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 116. Data: 2013-02-16 19:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > no może
    > z tym, że taki przebiegający raczej zostanie przejechany, a nie kogoś
    > przejedzie.

    Najprawdopodobniej.
    Tylko że to nic nie zmienia.
    Takie przebieganie odbywa się w okolicy przejśc dla pieszych a wiesz jak
    może skończyć się np. utrata panowania nad samochodem w takim miejscu?
    (w Poznaniu mieliśmy taki przykłąd przy skrzyżowaniu Warszawskiej i św
    Michała kilka lat temu, chociaż tam było też ponoć znaczne przekroczenie
    predkosci)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 118. Data: 2013-02-16 19:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Dokładniej który przepis zabrania kierowcy stać z włączonym silnikiem
    > będąc jednocześnie uczestnikiem ruchu drogowego? Podasz czy wyssałeś
    > jednak gila?

    wydaje się, że komar chciał powiedzieć, że nie ma takiego przepisu a tylko
    drogówka sobie wymysla powody nadinterpretujac przepis któy komar wskazał.
    Oczywiscie nadinterpretujac idiotycznie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 117. Data: 2013-02-16 19:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail bax@_klub.chip.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Sam jesteś głupek. Czarwone to czerwone, masz stać.

    z tym można dyskutować.
    Jak widzisz, wielu ma odmienne zdanie.

    Ale głupek ze względu na wymówione życzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 119. Data: 2013-02-16 19:05:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-15 11:05:46 +0100, komar <k...@1...cc> said:

    > super, to niech też ustawią się na jakiś długich światłach i koszą za
    > postój z właczonym silnikiem powyżej 2 minut i to wszystkich jak leci.

    Od niedawna na tej planecie?

    --
    Bydlę

  • 120. Data: 2013-02-16 20:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ponieważ polaczki mają jakąś taką wyjątkową mentalność, że sensowne
    > rozwiązania na nich nie działają. :P

    dawaj jakiś przykład. :)