  • 11. Data: 2014-09-18 09:52:32
    Temat: Re: Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-18 09:01, W pisze:
    > Chris wystukał, co następuje:

    > Wiesz, że odnosisz się do w sumie dosyć antycznego już sprzętu? w świecie
    > androida takowy już dawno zostałby odesłany na złom bo na starcie byłby
    > wolną krową...

    W 90% wystarczy czysty system bez nakładek producenta i nowy android
    działa nawet na starych sprzętach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-09-18 09:53:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 09:31, masti wrote:

    > no patrz pan. A u mnie działa na 32 bitowym single core. Amazing?

    Na starym Desire A8181 calkiem dobrze chodzi kobylasty CoPilot.

  • 13. Data: 2014-09-18 14:31:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > A mówią że tylko androidowe telefony nie domagają z mocą a iPhone zawsze
    > był ponoć taki idealny.

    Mówimy o iPhone 4 sprzeda 4 lat.

  • 14. Data: 2014-09-18 14:34:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Jest tez drugi powod - Apple, podobnie jak inne firmy nie pracuje
    > charytatywnie. Pomimo tego, ze czworka nie dostala rowniez Siri,
    > nieoficjalnie chyba udalo sie ją uruchomic. Czesto ograniczanie
    > funkcjonalnosci jest bodzcem do zmiany sprzetu.
    > http://www.wikihow.com/Get-Siri-for-Your-iPhone-4-or
    -3Gs-or-iPod-Touch-4G

    Apple, wbrew pozorom, dba też o coś, co się nazywa "user experience".
    Jak coś ma działać chu**wo to lepiej aby tego feature nie było...
    W świecie Androida ludzie godzą się na byle co, byle było tanio.
    I dlatego mają słuchawki za które zapłacili dumnie tylko 300zł
    a potem się non stop resetują, to czy tamto nie działa na 512M ramu
    albo bateria nie trzyma nawet dnia i trzeba ciągle wachlować ustawieniami
    w settings i włączać/wyłączać wifi, bluetooth czy hotspoty :-)

  • 15. Data: 2014-09-18 14:34:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lve1ob$qgr$1@dont-email.me...

    > no patrz pan. A u mnie działa na 32 bitowym single core. Amazing?

    Mówimy o 4-letnim już iPhone4.
    Nowszy iPhone 4S z Siri i nawigacją też był 32 bitowy. Żadna rewelacja.

  • 16. Data: 2014-09-18 14:39:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 14:34, Pszemol wrote:
> [...]
    > albo bateria nie trzyma nawet dnia i trzeba ciągle wachlować ustawieniami
    > w settings i włączać/wyłączać wifi, bluetooth czy hotspoty :-)

    Ok, jak zatem ma sie ten "user experience" do Twojego powstrzymania sie
    od aktualizacji iPhone 4 do iOS7...? ;]

  • 17. Data: 2014-09-18 14:44:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Mówimy o 4-letnim już iPhone4.
    > Nowszy iPhone 4S z Siri i nawigacją też był 32 bitowy. Żadna rewelacja.

    "Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU."
    to się może zdecyduj?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2014-09-18 15:00:33
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 14:31, Pszemol wrote:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Mówimy o iPhone 4 sprzeda 4 lat.

    Czy na Twoim iP4 chodzi sensownie jakakolwiek nawigacja firm trzecich?
    Czy tez pod tym wzgledem jest to urzadzenie nie do uzytku?

  • 19. Data: 2014-09-18 15:08:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-18 14:31, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Mówimy o iPhone 4 sprzeda 4 lat.

    A na SGS2 sprzed 5 lat dalej wszystko bez problemu działa a na iPhonie
    już nie ... hmmm a miało być takie amazing :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-09-18 17:12:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-18 14:31, Pszemol wrote:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Mówimy o iPhone 4 sprzeda 4 lat.

    4 lata wstecz kupilem DesireZ (vel Vision vel G2), ktore kosztowalo
    polowe ceny iPhone (lub mniej), bylo nie gorzej wykonane (metal miast
    plastiku) nawigacja dzialala plynnie 'turn by turn'.
    Jeszcze 3 mce temu uzywalem w/w telefon i wszystko dzialalo, bateria
    wciaz trzymala powyzej 2 dni.

    iPhone 5S po roku czasu ma problem z trzymaniem na baterii dluzej niz 1
    dzien (o dwoch pelnych dniach mozna pomarzyc)
    Gdzie tu jest ten 'Apple experience'?

    p.s.
    nie wiedzialem, ze iP4'ka miala takie ograniczenia.