    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Date: Sun, 3 Mar 2013 01:39:00 +0100
    <kfrhbh$mal$2@news.icpnet.pl> <51214935$1@news.home.net.pl>
    <kfrj7p$dqb$1@mx1.internetia.pl>
    <1er6iwqddc06t$.1scfona8799nj.dlg@40tude.net> <kfrvia$v1$1@dont-email.me>
    <kfsj7t$ua6$1@usenet.news.interia.pl>
    <1fofjcack1cqv.rapzzeue3m90$.dlg@40tude.net>
    <kg0uda$rah$1@news.icpnet.pl> <kgaals$a95$1@news.icpnet.pl>
    <kggoso$8o4$7@dont-email.me>
    <512be9fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <512c832d$1@news.home.net.pl> <kgr3v6$922$1@news.icpnet.pl>
    <513118db$1@news.home.net.pl> <kgsd01$v64$1@news.icpnet.pl>
    <5131c290$1@news.home.net.pl>
    <1ljbibpn3ybye.d79u4rr0cckq$.dlg@40tude.net>
    <5131fac6$1@news.home.net.pl> <9...@4...net>
    <51326d62$1@news.home.net.pl>

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 22:21:41 +0100, R2r napisał(a):
    > Nie widzisz czy reflektor świeci, czy nie?

    Aaa, o to chodzi, myslalem ze piszesz iz jest mnostwo pojazdow
    oslepiajacych z powodu piracko wstawionych ksenonow.

    > Jakaś. Poszukaj odpowiednich dokumentów to się dowiesz jaka. I jak to
    > się ma do różnic, o których mówimy.

    Hm, zagladam do H1, dlugosc 5.0+/-0.5mm.
    Czy taka istotna ta dokladnosc ... wersja 24V ma 5.5+/-1.0, wiec
    moze nie :-)
    Srednica ... glupia sprawa - nie widze. Uzywana jako odnosnik do innych
    tolerancji, ale nie podana.

    H4 - podobnie.

    H7 ... dlugosc 4.1.. Bez tolerancji to zaden wymog. Dalej jakby 4.1-4.6
    Srednica ... No actual diameter restrictions apply but the objective for
    future developments is to have d max. = 1.3 mm for 12 V and d max. = 1.7
    for 24V filament lamps

    > LOL. Jeszcze przed chwilą twierdziłeś, że geometria niemal identyczna a
    > tu nagle powierzchnia różni się o 150%?

    nie o 150, ale o 50% tylko. A tu jak widac nawet normy na to nie ma.

    > Jaja sobie robisz. Reflektor od H7 do niego źródło H7-ksenon i do
    > badania bo to przecież spełnia wymagania. Żadnego dodatkowego kosztu...

    Cokol inny. Trzeba jakis adapter, a to kosztuje.
    Przy odpowiednio duzej partii oplaca sie zrobic od razu odblysnik wlasciwa
    dziura.

    Zreszta ten odblysnik chyba czesto ma metalowa obsade. Czy do ksenonow jest
    inny odblysnik, czy tylko ta obsada ?

    > Eee, no przecież mówię, że wyglądały tak samo. Teraz sugerujesz, że
    > skoro inaczej działały to musiały być inne tylko ktoś nie zauważył? A
    > reflektory to są takie same, choć inaczej działają? No super... :-/

    Wymiary te same ? Ilosc blach ta sama ?
    Grubosc suwmiarka mierzona ta sama ?
    To i parametry mialy te same.

    Zreszta jak pisze - spodziewam sie ze parametry sa zblizone. A one nie sa
    krytyczne.
    I obstawiam ze ktos cos sp* przy montazu.
    Na czym polegalo to zle prowadzenie ?

    > Już powiedziałem - fotki i ich wygląd to rzecz gustu. Mnie tam się nie
    > podobają. :-)

    Zrob sam i zobaczymy :-)

    j.