  • Data: 2013-03-03 21:01:38
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 23:23, v...@i...pl pisze:

    > Moze zacytuje:
    > "Ja pisałem o fizjologii i wynikających z tego konsekwencjach
    > w postaci norm/przepisów".
    >
    > Przepisy uchwalane sa przez ludzi rzadko majacych wyzsze wyksztalcenie,
    > a czasami nawet bez sredniego.

    Cóż, chyba jednak tak to nie wygląda. Inna sprawa, że samo wyższe
    wykształcenie o niczym nie świadczy.

    > Wiec nie wmowisz mi, ze maja oni zawsze pojecie o tym, co uchwalaja i ze
    > przepisy wynikaja z fizjologii.

    Twoja erystyka nie jest zbytnio wysublimowana - niczego takiego nie
    zamierzałem i nie zamierzam komukolwiek wmawiać. W tym konkretnym
    przypadku mówimy o normach i przepisach dopuszczających
    pojazdy/oświetlenie do ruchu/użytku na drogach publicznych.
    Te normy/regulaminy wynikają wprost z fizjologii, a nie widzimisię
    ustawodawców. Polityk nie musi mieć szczegółowej wiedzy o tym co
    uchwala (w końcu uchwala tysiące różnych rzeczy z miliona zagadnień),
    ale musi (przynajmniej powinien) mieć stosownych doradców, którzy
    w temacie są bardziej biegli.

    > To cos jak "predkosc zabija": 50 jest dobrze, a 51 juz powoduje mase
    > trupow...

    To Twój wymysł i chyba szkoda czasu...