  • Data: 2014-10-11 13:58:26
    Temat: Re: Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-11 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik depros d...@g...com ...

    > Bo ta droga nie powinna nazywać się autostrada.

    to zależy w którym miejscu, miejscami jest fajna (chyba szczególnie
    Krzyżowa-Bolesławiec) - ale fakt, zwykle i miejsca mało i pas zieleni
    mały, mało miejsca na ucieczkę - ale i tak w lepszym stanie niż A8 chyba
    na wysokości zjazdu Wrocław Oporów - wyboje jak na rajdzie Wisły

    Niby sa ograniczenia
    > predkosci ale czy ktos ich przestrzega?
    np. ja (jak jestem bardzo zmęczony) :)

    > Dodając do tego to w jaki sposób czesc kierowców jezdzi po autostradach
    > (trzymanie sie na zderzaku przy predkosciach rzedu >140,

    blokowanie lewego pasa (a spróbuj wyprzedzać prawym, jak nie masz pasa
    awaryjnego do ucieczki...)

    Łukasz