  • Data: 2014-10-12 10:59:58
    Temat: Re: Uważajcie na siebie na "Autostradzie" A4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale zapewne nie o nim była mowa.
    > Ale wcale taki kiepski nie jest zwłaszcza gdy się pamięta co było
    > przed remontem.

    :)
    Ostatni jechałem tam dobrych pare lat temu to nie wiem jak jest po
    remoncie.
    Natomiast szerokości chyba nie dodali?

    > Nie szalejmy, że wszędzie potrzebujemy super autostrad, ja tam wolę
    > nawet ekspresówkę, byle bezpłatną. ;-)

    Oczywiście.
    Taka ekspresówka P-ń - Gniezno praktycznie niczym nie różni się od
    autostrady.
    Ale jak jezdziłem pare lat temu A4 to pamietam, ze tam jednak należało
    jezdzić troche wolniej a to przez nierówną nawierzchnie, a to przez waskie
    pobocze lub jego brak, a to przez wzniesienia a to wreszcie przez nateżenie
    ruchu.

    Nie widze nic złego w jezdzeniu autostrada ile fabryka dała, ale wszystko
    trzeba robił z głową.
    Tymczasem to co czasami widuje sprawia, iż mam wrażenie, ze niektorzy
    kierowcy przenoszą doświadczenia z playstation na ulice zapominając, ze tu
    nie mają kodów na niesmiertelnosc...