    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Używał ktoś Cortaninu F do wiązania rdzy?
    Date: Wed, 25 Nov 2015 10:54:05 +0100

    > mam tego swiadomosc. d

    używałem polrustu, i wielu innych środków które reagują z rdzą.
    cortaninu, paradoksalnie na końcu, mimo że historycznie jest chyba
    najstarszy. okazał się być środkiem nie gorszej jakości niż wcześniej
    stosowane. ma jednak pewną niebagatelną zalete. jest rzadki jak woda, co
    pozwala mu głębiej penetrować rdze. oczywiście nie mówie tu o przebiciu
    się przez milimetr rdzy, ale raczej o wpłynięciu pomiędzy stykające się
    zardzewiałe elementy.
    Dlamnie problemem był obszar przejścia cortaninem/polrustem/innym, z
    obszaru naprawianej części na obszar zdrowy, pokryty lakierem. jednak
    jak Ty chcesz gdzieś tam od środka penetrować - niema problemu

    ToMasz