  • Data: 2017-10-08 22:50:48
    Temat: Re: Używany monitor
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Popieram. Ja mam 3 - główny to 42" philips , i po bokach 2 * 24".
    Szczerze ? Gdybym miał jeszcze kolejne 2 * 24" też bym wykorzystał.
    Przed kupieniem tej 42 też się zastanawiałem czy to ma sens dziś raczej
    dokupiłbym drugi.

    Po pierwsze, okno aplikacji na osobnym monitorze jest łatwiej
    "operowalne", bo można je zmaksymalizować, czego przecież nie zrobisz z
    wieloma oknami na jednym monitorze.

    Po drugie - powierzchni ekranowej nigdy za wiele. Zwłaszcza w naszym
    fachu, gdzie trzeba mieć otwarte kilka okien np. w jakimś CAE, do tego
    kolejne okna z różnymi przydasiami, internety, dokumentacje i jeszcze
    youtube z filmem dla rozrywki.

    Minimalizowanie tego co chwila z pewnością jest mniej komfortowe niż
    posiadanie wszystkiego "na oku".