  • 21. Data: 2014-12-16 19:26:43
    Temat: Re: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    dyskusyjnych:m6nra1$oj0$...@d...me...

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message
    news:548f1d70$0$2657$65785112@news.neostrada.pl...

    > Acha... I przed każdą jazdą będziesz się smarował kremem z filtrami :)

    Bez przesady...
    Nie smaruje się przed wyjściem na spacer czy rower, dlaczego
    miałbym się nagle zacząć smarować przed jazdą kabrioletem?

    Bo praży :( Jeśli pamiętasz czasy bez klimy to przypomnij sobie jak
    wyglądała Twa lewa ręka po dłuższej jeździe na wiosennym słońcu. I nie chcę
    obrzydzić Ci tego auta, to tylko mój punkt widzenia i dotyczy wszystkich
    kabrioletów.
    Wojtek

  • 22. Data: 2014-12-16 22:45:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
    > W dniu 2014-12-12 15:21, P.B. pisze:> Dnia Fri, 12 Dec 2014 15:02:35
    > +0100, Liwiusz napis

    >Co to jest ray banów?

    Nie tak się po polsku odmienia.

  • 23. Data: 2014-12-17 01:10:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    > Nie tak się po polsku odmienia.

    Jak to zwykle u Ghosta - trafnie i na temat grupy... :-)))

  • 24. Data: 2014-12-17 01:12:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wyglądała Twa lewa ręka po dłuższej jeździe na wiosennym słońcu.
    > I nie chcę obrzydzić Ci tego auta, to tylko mój punkt widzenia

    Rozumiem Wojtku - ale kabriolet ma tą zaletę że dach można
    zawsze założyć, w normalnym aucie dachu zdjąć nie da się...
    Więc jak będzie za bardzo prażyć lub pogoda nie będzie jak
    należy to dach można zamknąć - to nie jest jakaś Honda Del Sol,
    gdzie dach jest twardy, metalowy, trzeba zdjąć i do bagażnika
    się nie zmieści - jak zdejmiesz i zostawisz dach w garażu
    i złapie Cię po drodze deszcz to masz "przechlapane" - dosłownie.
    Nie w convertible :-)

  • 25. Data: 2014-12-17 12:04:46
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-12-14 o 01:03, Pszemol pisze:

    > Acha... no to fajnie. A Golfy robi się w wersji z takim motorkiem?
    Na USA - są. W eu się rzadko spotyka.

    > Czemu sądzisz że cabrioleta nikt nie cisnął? :-)
    No "nie na maksa" zapewne, bo a) drogi zabraknie b) hałas i wicher głowe
    urywa c) sztywność i prowadzenie nie te, co w zwykłej budzie

    > I o co chodzi z tym 5-cylindrowym silnikiem - czy tam każdy
    > cylinder strzela w innym czasie? Bo chyba nie idą parami,
    > jak w I4 skoro cylindrów jest nieparzysta ilość?
    tak, idą z przesunięciem pewnym. Stąd bardzo przyjemny dźwięk tych
    silników.

    > Tak, zdecydowanie automat. Mieszkam w USA, tu się takimi jeździ ;-)
    Cóż, nie wiedziałem że USA, pisałem o warunkach polskich, trochę różnica
    czy Sosnowiec czy Chicago ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 26. Data: 2014-12-17 13:30:38
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2014-12-15 o 10:04, Vlad The Ripper pisze:

    > Silnik 2,5 wolnossący nie wystepował (bądź bardzo rzadko występował) w
    > europejskich wersjach VW. To produkcja typowo na Amerykę. Myslę, że
    > opini lepiej poszukać na forach USA lub kanadyjskich.
    > W europejskich wersjach stosowano jako odpowiednik 5 cylindrowy
    > wolnossący 2,3 V5 o mocach 150/170KM.

    chyba R5? bo jak nieparzystą liczę cylindrów ustawić w V???

  • 27. Data: 2014-12-17 13:33:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message

    > Na USA - są. W eu się rzadko spotyka.

    No tak, bo pojemność skokowa większa niż 2000cm3 => kara z ubezpieczalni.
    Stąd ta popularność silników z turbo i prawie wszystkie mają 1998cm3 :-)

    > No "nie na maksa" zapewne, bo a) drogi zabraknie b) hałas i wicher
    > głowe urywa c) sztywność i prowadzenie nie te, co w zwykłej budzie

    Czemu każdy sobie myśli, że te samochody MUSISZ prowadzić
    z otwartym dachem? :-) Jak dach zamkniesz to wicher Ci nic nie urywa.
    Można wtedy cisnąć na maksa :-)

    > tak, idą z przesunięciem pewnym. Stąd bardzo przyjemny dźwięk tych
    > silników.

    Jeszcze nie przysłuchiwałem się... może w tą sobotę.
    A może dziś? Zobaczę...

    > Cóż, nie wiedziałem że USA, pisałem o warunkach polskich, trochę różnica
    > czy Sosnowiec czy Chicago ;)

    No zgadza się. Albo czy Chicago czy La Jolla/San Diego, California.
    Bo to też jest duża, duża różnica dla cabrio - na niekorzyść Chicago.

  • 28. Data: 2014-12-17 15:16:37
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    > chyba R5? bo jak nieparzystą liczę cylindrów ustawić w V???

    Jak na załączonych obrazkach:
    http://motokiller.pl/56630

  • 29. Data: 2014-12-17 15:32:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Vlad,

    > Jak na załączonych obrazkach:
    > http://motokiller.pl/56630

    Płaska głowica - czy tłoki mają skośne denka czy też cylindry są
    ustawione prostopadle do głowicy? Jeśli to drugie, to jest to R5 z
    poprzesuwanymi cylindrami a nie V5 :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-12-17 16:22:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello Vlad,

    >Płaska głowica - czy tłoki mają skośne denka czy też cylindry są
    >ustawione prostopadle do głowicy? Jeśli to drugie, to jest to R5 z
    >poprzesuwanymi cylindrami a nie V5 :(

    Ale cylindry sa skosnie do siebie :)
    Takie zboczenie VW - pamietasz ze oni robia VR6 i nie wiedza - V czy R
    :-)

    A z innych wynalazkow VW

    http://vogel.nazwa.pl/artykul_772.html?p=15

    pierwsze zdjecie ... czy to jest HEMI ? :-)

    J.