  • 51. Data: 2015-01-03 16:11:12
    Temat: Re: VW New Beetle - Nowy Garbus
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m88t5j$no5$...@d...me...

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:54a7b23b$0$2649$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Bo nie wiem co to ray bany i zapytałem?

    Już nikt z tobą nie chce kontynuować superdyskusji, zdziro troski, że
    staczasz się do aż tak niskich kombinacji?

  • 52. Data: 2015-01-03 18:34:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Już nikt z tobą nie chce kontynuować superdyskusji, zdziro troski, że
    > staczasz się do aż tak niskich kombinacji?

    Jakich kombinacji?
    Pytam się gdzie to ja według Ciebie czepiam się słówek.
    Nie znałem terminu "ray banów" więc zapytałem...
    Twoja wyobraźnia chora Ci chyba podpowiadała tu jakieś czepianie się.

  • 53. Data: 2015-01-03 23:24:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Jakich kombinacji?

    Rzyg. Zdziro.

  • 54. Data: 2015-01-04 09:38:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Rzyg. Zdziro.

    Rzyg to się robi od Twojego tenedencyjnego i manipulacyjnego cięcia cytatów.

  • 55. Data: 2015-01-04 10:36:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Rzyg to się robi od Twojego tenedencyjnego i manipulacyjnego cięcia
    >cytatów.

    bla bla bla

  • 56. Data: 2015-01-04 16:22:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > bla bla bla

    Czyli już wiesz, że nie czepiałem się słówek tylko
    pytałem o znaczenie nieznanego mi wcześniej słowa?
    Czy dalej będziesz się upierał że Twoje urojenia były prawdziwe?

  • 57. Data: 2015-01-04 19:36:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Czyli już wiesz

    Że jesteś niekochana zdzira wiem od dawna :-)

  • 58. Data: 2015-01-04 21:22:43
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 4 Jan 2015 19:36:33 +0100, Ghost napisał(a):

    > Że jesteś niekochana zdzira wiem od dawna :-)

    Daj mu spokój - on ma iPhone!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 59. Data: 2015-01-05 08:39:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    e.net...

    >Daj mu spokój - on ma iPhone!

    Gdyby tylko miał to nic takiego, moja żona też ma, ale ani za niego nie
    płaci, ani go nie chwali. A i ja się wkurwiam, jak nie idzie w tym badziewiu
    znaleźć najprostszej funkcji.

  • 60. Data: 2015-01-06 11:25:04
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-12 o 05:43, Pszemol pisze:
    > Jakie są przeważające opinie o tych samochodach?

    Jak dla mnie to trudno zrozumieć nabywców tego pojazdu.. Gdy debiutował
    to i owszem można było zaszpanować jego oryginalnością.. Ale teraz gdy
    już się wszystkim opatrzył to chyba lepiej, a już na pewno praktyczniej
    by było kupić np. Golfa.