eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVW Polo 6n2 1.9D - strzelil pasek od alternatora › Re: VW Polo 6n2 1.9D - strzelil pasek od alternatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VW Polo 6n2 1.9D - strzelil pasek od alternatora
    Date: Mon, 12 Mar 2012 09:05:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <jjkaop$j9e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jjejmi$l1m$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: as6-69.poleczki.dialup.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1331539545 19758 195.114.167.69 (12 Mar 2012 08:05:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Mar 2012 08:05:45 +0000 (UTC)
    X-User: kamil.komodzinski
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <jjejmi$l1m$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438681
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-10 05:01, j...@g...pl pisze:
    > Hej, dzis w moim VW Polo 6n2 1.9D strzelil pasek od alternatora. Silnik
    > (olej?) zagrzal sie do jakichs 105 - 110 stopni - wedlug wskaznika na
    > desce. W ukladzie chlodniczym dosyc rozcienczony woda plyn chlodniczy.
    > Na polu bylo okolo 10 stopni. Wylaczylem silnik i zostawilem auto.
    > Zajrzalem pod maske, nie widzialem jakichs fajerwerkow z wyjatkiem
    > cichego syczenia ze zbiorniczka wyrownawczego.
    >
    > Mam pytania - jaka szansa w takich okolicznosciach, ze puscila uszczelka
    > pod glowica albo zrobily sie inne powazne straty?
    > Czy moge pojechac tym samochodem kilka kilometrow do mechanika?
    > Jechalbym na raty, zatrzymujac sie, gdy silnik bedzie sie za bardzo grzal.
    >
    > Jak rozumiem, ten pasek napedza alternator, pompe wody i wspomaganie
    > kierownicy.
    >
    > Dziekuje i pozdrawiam,
    >
    >
    Ja bym spokojnie jechał, ale nie przesadzał z obrotami. Ot taka
    emerycko/kapelusznicza jazda. Wymienić później pasek i obserwować jakiś
    czas. Często w tych silnikach montowana jest metalowa UPG więc ja bym
    się nie bał o jej wywalenie. W moim starym Golfie MK2 1,6D przejechałem
    jakieś 100km bez paska, a do tego był niezły upał. Jak wskazówka mocno
    wędrowała w górę, to włączałem ogrzewanie na full i wentylator na full,
    więc troszkę zbijało temperaturę, wentylator chłodnicy też prawie cały
    czas walił na maksa. Po założeniu paska i uzupełnieniu płynu w chłodnicy
    żadnych niepokojących objawów nie zaobserwowałem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: