  • 11. Data: 2009-04-20 09:05:24
    Temat: Re: Videocalls w Play (w roamingu Plusa) - problem?
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Boombastic pisze:

    > Ale to dotyczy darmowych połączeń video, a nie połączeń w ogóle. Ja
    > jakiś rok temu wykonywałem połaczenia video w oparciu tylko o roaming
    > Plusa. Później juz nie próbowałem.

    No więc może system tak bardzo chce być tani/darmowy, że nie realizuje
    innych połączeń. A ta promocja z darmowymi to tylko na miesiąc, zatem
    później pewnie wszystko wróci do normy.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 12. Data: 2009-04-20 11:21:51
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > http://di.com.pl/news/26351,0,Wideorozmowa_w_Play_da
    rmowa.html
    > <cytat> W ramach usługi klienci wspomnianego operatora mogą korzystać z
    > darmowych połączeń wideo w ramach całej sieci. Jedynymi warunkami jakie
    > musi spełniać klient, aby korzystać z takich połączeń to znaleźć się w
    > zasięgu sieci telekomunikacyjnej P4 i wybrać numer do osoby, która również
    > korzysta z sieci Play. Należy jednak pamiętać, że usługa rozmów wideo jest
    > możliwa jedynie w zasięgu nadajników Play, zaś promocja nie obejmuje
    > połączeń w ramach roamingu krajowego Plusa. <koniec cytatu>

    Tak tylko ja nigdzie nie mogę się dodzwonić w roamingu 3G Plusa. Wykonuje
    często połączenia video do Orange.

  • 13. Data: 2009-04-20 12:42:27
    Od: " wasa20" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No nie da się, bo mają tak umowe z Plusem skonstruowaną. Zresztą, i ta umowa
    budzi wątpliwości i jest obecnie kontrolowana przez UKE tudzież UOKiK (nie
    pamiętam dokładnie), i niedługo może przestać obowiązywać...

  • 14. Data: 2009-04-20 14:02:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    wiadomości news:49ec319b$0$29469$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Bzdura. Pop ierwsze to odbywałem videorozmowy jak jeszcze nie było
    > nadajników Play, a po drugie to normalnie korzytam z UMTS Plusa.

    Dobra, przetestowałem połaczenia. Spokojnie można się dodzwonić z UMTSa
    Plusa na UMTS Plusa za pośrednictwem telefonu w Play. Nie da sie ustanowić
    połaczenia wideo w takim połaczeniu (jeszcze rok temu można było, sam
    sprawdząłem). Połaczenia wideo pomiędzy Play działaja bezproblemowo,
    połaczenie jest bezpłatne.

  • 15. Data: 2009-04-20 17:13:23
    Od: "Gabriel Buchala" <g...@l...de>

    " wasa20" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > budzi wątpliwości i jest obecnie kontrolowana przez UKE tudzież UOKiK (nie
    > pamiętam dokładnie), i niedługo może przestać obowiązywać...

    Dla mnie szokiem jest to ze cos dzialalo bardzo dobrze i nagle przestalo...
    Przeczytalem umowe kilka razy (Play abonament) oraz regulamnin Play fresh.
    Przy normanych "wideorozmowach platnych" nie ma nic powiedziane ze usluga
    mozliwa tylko w zasiegu infrastruktury Play.
    Zreszta wczesniej dzwonilem i mozna bylo... teraz juz nie (???) Baradzo
    dziwne...

    Dzis ponownie zadzwonie do BOK...
    Aha, przy probie polacznia przez UMTS Plusa jest sygnal przypominajacy "siec
    zajeta".

    Dam Wam znc co mi powiedza.
    Pozdrawiam
    Gab

  • 16. Data: 2009-04-20 22:08:16
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    > Coś mi się wydaje, że problem nie dotyczy tylko wideorozmów. Mój szwagier
    > zmienił sobie telefon na play i od tego momentu stał się trudno uchwytny.
    > Ciągle poza zasięgiem i włącza się pleyowa poczta głosowa. A potem się
    > tłumaczy, że telefon miał włączony, był w zasięgu i pewnie ja coś
    > skopałem.

    hmmm u mnie w orange na e51 jak jestem zalogowany do sieciu UMTS sa podobne
    objawy jesli chodzi o rozmowy glosowe. smsy czasem tez maja problemy z
    dochodzeniem i wychodzeniem. Ale gdy przełącze tryb sieci na "tylko gsm"
    wszystko jest OK, takze polecam dobrać się szwagrowi do telefonu i zmienic
    na gsm ;)

  • 17. Data: 2009-04-24 12:48:24
    Od: Toworek <T...@0...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Gabriel Buchala" news:gsg32j$jua$1@news.onet.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Ja z tego miejsca chciałem się tylko zapytać gdzie są wszyscy, pryszczaci
    > fanboje Play'a? :)
    > W tym temacie jakoś wcale ich nie wydać?
    > Gdzie są te poemy pochwalne na cześć wspaniałego operatora?
    >
    > :)

    uh, udało Ci się wreszcie dogryźć pryszczersom, co? :)

    teraz będziesz miał świetny argument w każdej dyskusji i będziesz mógł pokazać swoją
    wyższość bo masz telefon u "lepszego operatora" lol ;)

  • 18. Data: 2009-04-24 13:45:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Toworek" news:gsscen$hru$1@news.ett.com.ua

    > uh, udało Ci się wreszcie dogryźć pryszczersom, co? :)

    To działa w obie strony. Jak ww. dogryzają innym to i odzew jakiś musi być
    :)

    > teraz będziesz miał świetny argument w każdej dyskusji i będziesz mógł
    pokazać swoją
    > wyższość bo masz telefon u "lepszego operatora" lol ;)

    Nie zamierzam tego robić. Jeżeli ktoś woli płacić po sieci 0.29 zł niż 0.05
    zł bądź wcale to jego wybór :)