    From: Karol Y <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Vista i intrygujacy problem z WiFi
    Date: Wed, 03 Jun 2009 11:51:54 +0200

    > Co to jest odpytywanie? Czy to jest jakas opcja w trasowaczu?

    "Możliwość pingowania routera" była wyłączona - znaczy, nie odbijał
    pakietu ICMP. A co do tego, to i tak nie działa. Na razie uspokoiłem
    użytkownika, podłączając go przez 10m kabla...

    W sterowniku karty WiFi w Viscie, ustawiłem "Moc sygnału" na maksymalną,
    "Oszczedznie energii" na maksymalną wyjadność, a "Agresywność
    mobilności" na minimalną. I tak niezależnie czy jest te 10m od routera
    czy 2m, to często odpada ta końcówka "...i internet", zostaje samo
    "lokalnie".

    No, nie mam już pomysłu jak sprawdzić tylko przez jakas edycje Live, co
    sie bedzie działo. Ale nawet jeśli będzie działać na jakimś Ubuntu, to
    tego używać Ten "użytkownik" nie da rady.

    --
    Mateusz Bogusz