eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW fotoradarach nie chodzi o pieniądze? › Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: LEPEK <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Date: Tue, 08 Jan 2013 19:23:35 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <kcho74$d7e$1@news.task.gda.pl>
    References: <7...@4...net>
    <kchkp7$59m$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-91-238-235-248.turmak.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1357669412 13550 91.238.235.248 (8 Jan 2013 18:23:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2013 18:23:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    In-Reply-To: <kchkp7$59m$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478567
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-08 18:24, megrims pisze:

    > Inna sprawa to ja nie jestem za tym, aby wszyscy zapierdalali
    > ile fabryka da. Wiemy, że na trasie Wrocław-Katowice zanim
    > odpalono A4 ginęło 500 osób rocznie. Teraz ginie 4. Czyli jak
    > to jest z tą prędkością?

    140 km/h na autostradzie bez skrzyżowań to co innego, niż 140 km/h na
    jednopasmówce (taka tam była?).

    > Autostrady w Polsce powinny być uwolnione na wzór niemiecki.
    > Tam jest powiedzenie Freien Wegen für freien Leuten.
    > Uwolnione drogi dla wolnych ludzi.
    >
    > Wymaga to zmiany mentalności i wielu lat zmian w szkoleniu
    > kierowców. I to było by korzystne dla budżetu: wprowadzić
    > winiety na wzór austriacki, spalanie przy prędkości 180-200
    > jest większe niż przy 130-140. Czyli większe zużycie paliwa,
    > większe wpływy z akcyzy. W skali kraju i tak mniej trupów.

    No nie wiem... U nas to by się chyba "nie przyjęło". Z drugiej strony
    Polacy jeżdżą w Niemczech na ich autostradach bez ograniczeń i... nie
    giną jakoś masowo. Może warto spróbować (na początek ciężarówki ;) ). U
    nas chyba jednak nie ma takiego odważnego, który by powiedział, że na
    pół roku na próbę zdejmujemy generalne ograniczenie. Z resztą sądzę, że
    statystyki po pół roku jednak stałyby za zwolennikami ograniczenia - tak
    samo, jak generalne ograniczenie do 90 km/h polepszyłoby te statystyki
    jeszcze bardziej. Jeszcze jedno - w Niemczech brak ograniczeń dotyczy
    zasadniczo odcinków minimum trzypasmowych poza aglomeracjami, kreutz'ami
    itp. Ale tak już zupełnie poważnie - podniesienie do 160 km/h to by IMO
    nie zaszkodziło.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Corolla E11 4E-FE sedan '97
    Avensis T22 1CD-FTV sedan '01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: