  • 101. Data: 2012-05-25 13:51:16
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ArekM" napisał w wiadomości grup

    >No ale wyslanie mailem to tylko wpisanie/wybranie adresu email... :)

    Skrypek nam moze zademonstruje jak wprowadza w telefonie taki adres:

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    :-P

    J.

  • 102. Data: 2012-05-25 13:52:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > A może nie chcę żeby ktoś miał mojego maila?

    Ale parować telefony z obcymi ludźmi to ci się chce?

    > Byłem ostatnio na imprezie plenerowej i zrobiłem komuś fotkę swoim
    > telefonem i w 5 sec wysłałem mu na jego telefon właśnie po BT.

    Co za wzruszające case study z ZHRu.

  • 103. Data: 2012-05-25 13:53:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Tutaj sie w zupełności zgadzam!
    >Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania
    >pliku? :)

    trzy dni temu :-)

    >Jak dla mnie kabelek/chmura (poczta, dyski online) są zdecydowanie
    >wygodniejsze - a uzywanie BT do tego celu to troche komplikowanie
    >sobie życia - trzeba wyszukać urządzenie, wpisywac piny, zatwierdzac

    Nic nie trzeba, jak sie to czesto robi :-)

    >Ale zdjęcia to nie wszystko. W moim przypadku wymieniam między
    >telefonami/telefonem a pecetem dwa rodzaje plików - PDF i zdjęcia.
    >Ten "Bump" to potrafi?

    Za to dla obex commandera zadnej roznicy. Ale go nie lubie. Niestety -
    nie chcem ale muszem :-)

    J.

  • 104. Data: 2012-05-25 13:55:12
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:

    > Szkoda że nie obarczyli cię inteligencją ...

    Kto? I dlaczego "obarczyli"? Inteligencja to jakiś ciężar dla ciebie?

    > Parę mega zajmuje taka fotka...

    A ty nadal masz pocztę na onecie i tam nadal jest limit do 2MB?

  • 105. Data: 2012-05-25 13:58:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ciebie stac? Las nie musi byc w Polsce :-)

    No a w ogóle to rzecz się może dziać nawet i na księżycu a tam już na pewno
    zasiegu nie będzie.

    > A co ty masz za g* ze miesci mu sie jedna fotka o rozmiarze 0.3MB :-)

    Ja? U mnie się wszystko mieści. To tamten harcerz ma jakiś problem z
    wysłaniem jednej fotki.

  • 106. Data: 2012-05-25 14:05:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No a w ogóle to rzecz się może dziać nawet i na księżycu a tam już na
    >pewno zasiegu nie będzie.

    Nigdy nie straciles zasiegu ?
    Bo mnie sie zdarzalo.

    >Ja? U mnie się wszystko mieści. To tamten harcerz ma jakiś problem z
    >wysłaniem jednej fotki.

    A skad wniosek ze sie na jednej skonczy ? 50 po 8 Mpix wyslij z Turcji
    :-)

    J.

  • 107. Data: 2012-05-25 14:07:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Ale parować telefony z obcymi ludźmi to ci się chce?

    A kto powiedziałże obcymi ??

    > Co za wzruszające case study z ZHRu.

    Jak zawsze kiedy brak ci argumentów to zaczynasz wycieczki personalne ...

  • 108. Data: 2012-05-25 14:46:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > A kto powiedziałże obcymi?

    Przed znajomymi się wstydzisz maila?

    > Jak zawsze kiedy brak ci argumentów to zaczynasz wycieczki personalne

    Sam przytaczasz głodne personalne anegdoty.

  • 109. Data: 2012-05-25 14:48:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nigdy nie straciles zasiegu?

    Zawsze tracę w windzie w bloku.

    > A skad wniosek ze sie na jednej skonczy ? 50 po 8 Mpix wyslij z Turcji
    > :-)

    Z Turcji do Polski przez Bluetooth?

  • 110. Data: 2012-05-25 15:04:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Przed znajomymi się wstydzisz maila?

    Do kontaktów firmowych stosuję maila firmowego ..:)

    Jasne harcarzyku ....