  • 61. Data: 2012-05-23 13:19:47
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości

    >Akurat BT jako transfer plików sprawdza się bardzo dobrze i czasami z
    >tego korzystam np. wczoraj przesyłałem coś koledze z firmy.

    Chyba ze Nokia.

    Trafia to w jakas skrzynke odbiorcza, z ktorej za cholere nie mozna
    wyciagnac pliku.
    (A moze i mozna, tylko ja nie potrafie).

    No ale zostaje obex, tylko wtedy to juz peceta trzeba.

    J.

  • 62. Data: 2012-05-23 13:24:34
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F nabazgrał(a):

    > Chyba ze Nokia.
    > Trafia to w jakas skrzynke odbiorcza, z ktorej za cholere nie mozna
    > wyciagnac pliku.

    Muszę odszukać starą N95 i sprawdzić bo nie pamiętam ...

  • 63. Data: 2012-05-23 14:13:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 23 May 2012 13:19:47 +0200, J.F napisał(a):

    > Trafia to w jakas skrzynke odbiorcza, z ktorej za cholere nie mozna
    > wyciagnac pliku.
    > (A moze i mozna, tylko ja nie potrafie).

    Jak wszystko inne zawiedzie przeczytaj instrukcję. Można spokojnie zapisać
    w dowolnie wybrane miejsce. Albo np. przesłać dalej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 64. Data: 2012-05-23 16:13:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wyciagnac pliku.
    > (A moze i mozna, tylko ja nie potrafie).
    >
    > No ale zostaje obex, tylko wtedy to juz peceta trzeba.

    Toć dyskietki są już bardziej kompatybilne i niezawodne niż ten cały BT.

  • 65. Data: 2012-05-23 17:59:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Toć dyskietki są już bardziej kompatybilne i niezawodne niż ten cały
    >BT.

    No ale co - wsadzisz dyskietke do telefonu ? :-)

    BT jest wygodny. Mimo wad w wykonaniu Nokii.

    J.

  • 66. Data: 2012-05-23 18:10:51
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Śr 23 05 2012 17:59, J.F pisze:

    > No ale co - wsadzisz dyskietke do telefonu ? :-)
    >
    > BT jest wygodny. Mimo wad w wykonaniu Nokii.

    Jakie braki na myśli masz?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 67. Data: 2012-05-23 18:15:22
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >Jak wszystko inne zawiedzie przeczytaj instrukcję. Można spokojnie
    >zapisać
    >w dowolnie wybrane miejsce. Albo np. przesłać dalej.

    Ktora instrukcje i na ktorej stronie ?
    Dobrze by bylo zeby byla do C6, ale moze wystarczy ze napiszesz jak.

    A instrukcje coraz gorsze tak w ogolnosci mowiac.

    J.

  • 68. Data: 2012-05-23 18:21:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 23 May 2012 18:15:22 +0200, J.F napisał(a):

    > Ktora instrukcje i na ktorej stronie ?

    Nie wiem, mnie wystarczyło zobaczyć opis "Opcje" nad softkeyem, żeby
    znaleźć w tym menu "zapisz", ale wiesz, ja to truskawki cukrem posypuję...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 69. Data: 2012-05-23 18:45:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie wiem, mnie wystarczyło zobaczyć opis "Opcje" nad softkeyem, żeby
    >znaleźć w tym menu "zapisz", ale wiesz, ja to truskawki cukrem
    >posypuję...

    Myslisz ze wszyscy sa tacy glupi jak ty zlosliwy ?

    Nie ma takiej opcji. I co zrobisz ?

    Ale jest "przenies do folderu".
    Jak taki madry jestes to napisz - czemu ta opcja nie pomaga ?

    J.

    P.S. Nadal sie upierasz ze nie ma zdalnego sterowania nokia przez
    jacka 3.5mm ?

  • 70. Data: 2012-05-23 18:50:56
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 23 May 2012 18:45:25 +0200, J.F napisał(a):

    > Myslisz ze wszyscy sa tacy glupi jak ty zlosliwy ?
    >
    > Nie ma takiej opcji. I co zrobisz ?

    Na robienie czegoś trzeba sobie zasłużyć.

    > Ale jest "przenies do folderu".
    > Jak taki madry jestes to napisz - czemu ta opcja nie pomaga ?

    Bo to są foldery w inboksie a nie w telefonie.

    > P.S. Nadal sie upierasz ze nie ma zdalnego sterowania nokia przez
    > jacka 3.5mm ?

    Ja? Coś ci się potężnie pomerdało, bo zawsze było. Tzn. w sensie
    odbierz/zakończ połączenie, od pewnych modeli również wywołanie sterowania
    głosowego. Ale to odbywało się przez zwarcie odpowiednich linii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł