  • 11. Data: 2012-06-21 10:31:06
    Temat: Re: Warszawa Tychy - przez Łódź? jak gierkówka
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > dzięki za wszystkie odpowiedz. Czy to znaczy ze nie warto jechać
    > autostradą do Łodzi i potem wracać na Gierkówkę w okolicy Tomaszowa?
    >
    > Do Strykowa mam z Warszawy około 100km czyli godzina i ze strykowa do celu
    > 235km, navi pokazuje 3h jazdy to by w sumie dawało 4.
    >
    > Zastanawiam się na teraz czy wjeżdżać na Gierkówkę w Warszawie (do wylotu
    > z miasta mam okolo 20km) czy wpadać na A2 (wylot na S8-A2 mam praktycznie
    > pod domem)
    Bez sensu w tym układzie wjeżdżać w Warszawie na gierkówkę moim zdaniem.
    Zakładam, że będziesz wyjżdżał przed 5 rano. Z każdego zdjadu z A2 przed
    strykowem można na nią łatwo odbić. Ja bym jechał do samego Strykowa, to
    pewnie ze 45 minut jazdy. Łódź byś pokonywał koło 6 rano, mało prawdopodobne
    by były korki o tej godzinie.

  • 12. Data: 2012-06-21 10:55:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > z miasta mam okolo 20km) czy wpadać na A2 (wylot na S8-A2 mam praktycznie

    Jechałem ostatnio do Kędzierzyna tą trasą.
    Wyjechałem o 5 rano z Grochowa, A2 do Strykowa w dużym deszczu, Łódź była
    bez korków, gierkówką do Częstochowy, w której byłem około 7:45. Dalej już w
    bok.
    Wracałem gierkówką, na odcinku remontu cały czas jechało się w sznurku
    pojazdów 70-80 km/h.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2012-06-21 11:46:15
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

> [...]
    > pewnie ze 45 minut jazdy. Łódź byś pokonywał koło 6 rano, mało
    > prawdopodobne by były korki o tej godzinie.

    O szóstej rano prząśniczki i robotnicy zaczynają swoje zmiany w fabrykach
    polskiego przemysłu włókienniczego ;-)

  • 14. Data: 2012-06-21 21:19:33
    Temat: Re: Warszawa Tychy - przez ??d?? jak gierk?wka
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "-wytnij-" <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu> napisał w wiadomości

    > To nawet nie wjeżdżaj do Tychów jadąc S-1 (unikniesz korków na S-1 w
    > Tychach) tylko sobie odbij w prawo na Lędziny jakieś 15 km przed Tychami i
    > z Lędzin kieruj się na Tychy cały czas prosto przez Lędziny na rondzie w
    > lewo i znów cały czas jak prowadzi droga. Wyjedziesz z Lędzin przejedziesz
    > lasek za którym dalej trzeba jechać prosto pomimo znaku w prawo na Tychy,
    > przejedziesz pod wiaduktem i cały czas prosto dojedziesz

    dziękuję raz jeszcze wydrukowałem sobie i dzięki temu bezprooblemowo
    trafiłem. Wszystko tak jak opisałeś -super znasz tą okolicę

    Podsumowując cały wyjazd
    - o 5:25AM wyjechałem z ul. Górczewskiej na Prymasa i od razu poleciałem na
    S8/A2 do Łodzi. Jechałem cały czas 110-120kmh licznikowe
    - o 6:25 zjechałem z A2 na Stryków i dalej pojechałem przez Łódź( na
    bieżąco, bez korka) i jedynką na Piotrków Tryb.
    - o 8:05 wjechałem do Częstochowy czyli 2:45h i AVS 92kmh 246km
    - o 9:20 byłem na torze Fiata czyli 4h (nie było żadnego korka)

    Jadąc A2 i przez Łódź do Częstochowy miałem 246km gdybym jechał Gierkówką,
    to by było 219km, czyli nadłożyłem 45km. Byłem zadowolony, że pojechalem
    przez Łódź. Gierkówką szybciej bym nie dojechał.

    Wracałem trochę inaczej, bo W Łodzi był korek więc prawie na pierwszych
    światłach skręciłem przy Carefourze w prawo, na Andrespol, potem kierowałem
    się na Jamno i przed Łowiczem wjechałem na A2. Polecam ten objazd Łodzi.
    Wyjechałem 14:30, o 19:15 byłem z powrotem czyli 4:45h. Być może gierkówką
    byłbym szybciej (na CB mowili ze jedzie się cały czas 70kmh w sznurku

    W sumie 685km, spalanie tam 5,2l/100, z powrotem 4,9l/100, superb TDI.

    Dziękuję wszystkim kolegom którzy pomogli mi w tym wątku

  • 15. Data: 2012-06-21 21:34:24
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Vlad The Ripper wrote:

> [...]
    > do samego Strykowa, to pewnie ze 45 minut jazdy. Łódź byś pokonywał
    > koło 6 rano, mało prawdopodobne by były korki o tej godzinie.

    i tak zrobilem, dzieki! Fajna sprawa ta A2

  • 16. Data: 2012-06-22 14:48:45
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > i tak zrobilem, dzieki! Fajna sprawa ta A2
    Zwłaszcza dopuki bezpłatna :D