  • 1. Data: 2011-09-15 09:33:13
    Temat: Warszawa - Wrocław (sobota)
    Od: Ketjowik <k...@i...pl>

    Koledzy podpowiedzcie, którędy pojechać w sobotę rano (około 8 wyjazd) z
    Warszawy Ursus do Wrocławia na ulicę Gajowicką?
    Powrót będzie w niedzielę przed południem ale to już mniej istotne.

    Z góry dziękuję
    Ketjow

  • 2. Data: 2011-09-15 22:01:29
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław (sobota)
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Ketjowik" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Warszawy Ursus do Wrocławia na ulicę Gajowicką?
    > Powrót będzie w niedzielę przed południem ale to już mniej istotne.

    Normalnie. Drogą. A jak chcesz więcej podpowiedzi to poszukaj w archiwum

  • 3. Data: 2011-09-16 07:51:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 22:01:29 +0200, Heinzkalter napisał(a):

    > Normalnie. Drogą. A jak chcesz więcej podpowiedzi to poszukaj w archiwum

    a nieprawda - powietrzem lub torem.

    A ja w miedzyczasie zrozumialem Rafala.
    8-ka od Wrocka do Piotrkowa - jak nigdy przedtem - zapchana.
    Jakos dziwnie - co miasto to korek. 3:15 do Piotrkowa, a potem juz tylko
    gorzej :-)

    Za to przez Leczyce drogi faktycznie eleganckie, szczegolnie za dnia.

    J.