    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Weryfikacja przebiegu grupa VAG
    Date: Fri, 16 Jul 2010 22:56:45 +0200

    W dniu 2010-07-16 15:06, krzysiek82 pisze:

    > Ja szukam auta jeszcze z silnikiem starej konstrukcji nie PD a takich
    > już nikt raczej w aso nie serwisuje.

    To zgodnie z opinią grupy, skup się na stanie technicznym (i jego
    dokładnym sprawdzeniu), a nie na przebiegu.
    Tym bardziej, że jeśli to starszy diesel, to co Ci za różnica czy będzie
    miał 400 czy 500kkm.
    Ale coś mi się wydaje, że liczysz na znalezienie auta, które będzie
    miało (jednocześnie):
    1 - 10 lat
    2 - góra 200kkm
    3 - cenę taką, że po sprowadzeniu i opłatach, nie będzie drożej niż w
    Polsce. Jeśli się nie mylę, to się na 99,999% przeliczysz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl