    Subject: Re: WiFi calling
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5d8dd08d$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d910ed7$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d921bb7$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9264ad$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d934e21$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d93b065$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9858d1$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Marcin <n...@n...com>
    Date: Sun, 13 Oct 2019 22:36:13 +0200

    Witam

    W dniu 2019-10-05 o 10:48, Trybun pisze:

    > Nie praktykowałem to i nie mam pojęcia. Może to partyzanckie
    > aktualizowanie to po trosze tylko iluzja. Jak już wspominałem kumpel na
    > pytanie co zyskał po takim wgraniu alternatywy odpowiedział że prawie nic.

    A co by chcial zyskac? Aplikacje dzialaja tak samo. Sa jakies nowosci w
    systemie ale nawigacja poprowadzi tak samo, film bedzie taki sam a
    muzyka zabrzmi tak samo. Najbardziej tu chodzi o bezpieczenstwo.

    > To tak z dzisiejszego punktu widzenia. Kiedyś dwa rdzenie w procku i 1GB
    > RAMu sprawiały wrażenie że trzyma się samego boga za nogi.

    Poprzedni telefon mial Snapdragona 800, obecny ma 845. Zmienilem bo sie
    popsul. Poprzednim aktualizacji od dawna nie dostawal przed awaria. Nie
    widze zadnej istotnej roznicy w szybkosci dzialania (nie gram, nie
    montuje filmow itp.). Mysle, ze spokojnie taki telefon ze Snapdragonem
    800 by uciagnal nowsze systemy.

    > Nie mamy, przynajmniej ja nie mam na to żadnych dowodów że mój sprzęt
    > stał się bezpieczniejszy.

    Jakiego dowodu bys sie spodziewal? Albo jest latwiej sie wlamac do
    systemu (czy to komputer czy telefon to w sumie bez znaczenia) albo
    trudniej. Tylko dopoki do tego nie dojdzie w sposob widoczny to skad o
    tym wiedziec?
    Pare lat temu pewnego dnia zostaly zaszyforwane dyski w wielu
    komputerach z Windows. Dziura ktora zostala wykorzystana do tego byla
    zalatana dawno przed atakiem. Ale nie kazdy zainstalowal bo kazdy mial
    dobre wytlumaczenie dlaczego nie...

    Pozdrawiam,
    Marcin